Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Er du her fortsatt eller har det tatt seg opp????? Håper det er i gang altså!!!!!! *krysse fingrene*
Joikaboll@ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Stinelille er ikke pålogga msn, noe som ikke er "normalt" på denne tiden av døgnet. Så da får vi krysse fingre og tære for at det er i gang )
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Ser jo at hun vurderte å ringe føden sånn i to tiden i dag, så da er det forhåpentligvis i full gang!!!! Kanskje hun til og med er ferdig? Det er velfortjent nå!
PAVEEL Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 spent på hennes vegne jeg:-) og håper du og sessa får rier el vannavgang snart da:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 ja, ja... det skjer når det skjer! (Takk, gode gud for at jeg gikk over sist så jeg slipper å bli så utålmodig!)
PAVEEL Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 haha, jeg vet. gikk 14 dager over med førstemann, fikk nr 2 10 dager før termin. men forbereder meg på å gå over tiden med den i magen nå og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå