melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg så henne igår ;o) hehe. Populær dame gitt!
Sommer&Sol (: Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Hehe, er ofte på bloggen hennes, så kjente hun igjen med engang ) Populær dame , ja !
Sommer&Sol (: Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 Sverige, nordby. Det var deg,dattern din og regner med det var kjæresten din
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 faen, nå tror jeg at jeg ikke tør blogge mer!! *ler* ja, det stemmer nok det serru gitt! harryhandel er tøffe greier!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 også er det ingen som presenterer seg da gitt!!!!!
Sommer&Sol (: Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2008 hihi, jeg så du smuugsmakte på godis harryhandel her også idag.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 åhhh neeej! hørte du at kjæresten kjeftet også!! *ler*
Sommer&Sol (: Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2008 Hm, jeg hadde nok ikke turt å si " heei du " .. hehe
Sommer&Sol (: Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2008 Hørte at du sa " boller, smaart" Og at han ikke så deg! hehe Dattern din hadde sånn vifte som hun holdt opp til ansiktet ditt i køen
melkekua™ Skrevet 12. juli 2008 #12 Skrevet 12. juli 2008 Ble jo satt ut når jeg så det var deg (var ikke helt sikker, tenkte at hun ligner veldig på Tinkerbelle) ) men hvis jeg skulle være så priviligert å se deg igjen skal jeg hilse på ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #13 Skrevet 12. juli 2008 hahaha! ja det var stor ståhej ang det at jeg snakket ut i luften til han og han bare gikk rett forbi! her kjenner damer meg igjen som bare har sett meg på bildet, men han ser meg ikke på en halv meters avstand. de bollene er geniale da! vi bruker de til salater og marinering. altså de blikkboksaktige bollene man kan ha smågodt i! hehe. ja, hun fikk kjøpe smågodt for pengene hun fikk av mamma'n til kjæresten min og da ble det hello kitty vifte gitt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #14 Skrevet 12. juli 2008 det er jammen best melkekua! kjenner det både er morsomt og litt ubehagelig å bli gjenkjent! *ler*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #15 Skrevet 12. juli 2008 sto du bak oss i køen? eller var du damen forran oss med trobleonen som måtte prissjekkes? hehe.
Sommer&Sol (: Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 12. juli 2008 Ja, han gikk rett forbi! Og sa noe sånn som, "åh, var det meg du snakka til, trodde det var noen andre som snakka jeg" De er geniale,vi har noen, men idag ble det bare poser på unga , og oss selv De var stoorfornøyde da, snakka om vi rakk hjem til barnetv hele veien hjem, for de får alltid litt godis på lørdagskvelden til barnetv ) Og en annen ting jeg så var, hehe, hun vifta deg på foten også hehe
*SamSung* Skrevet 12. juli 2008 #18 Skrevet 12. juli 2008 Tinkerbelle! Ble så nysgjerrig på bloggen din:) Fåå seee!
* 5 om dagen * Skrevet 12. juli 2008 #19 Skrevet 12. juli 2008 ja, nå må vi se på bloggen din....hehe..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #21 Skrevet 12. juli 2008 hmm..var deg deg med brusbrettene da? kjæresten sier det sto ei bak oss i kø med brusbrett! ja, hun gjorde det..for jeg var sliten av shopping så litt luft på tærne funket jo fint! hehehe. hehe, vi var på sommercamping hos svigerforeldrene til klokken 21 i dag vi så det ble ikke noe barne-tv her, men fikk jammen trykt i seg nok godis alikevel ja.
Sommer&Sol (: Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #23 Skrevet 12. juli 2008 Nei,det var nok ikke meg, vi hadde brusbrett etter vi hadde vært inni butikken på slutten av handlinga, utenom at kjæresten måtte inn på spillbutikken. Jeg var heelt svett etter å ha løpt etter unga på sentre der, " sulten, tørst, må på do", hehe. Var godt å komme hjem, sette seg ned to min, og så lesse inn Blir alltid sånn etter sverigeturer, får trykt i seg myee godis da ja. hehe..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. juli 2008 #25 Skrevet 12. juli 2008 hehe... jaja, sånn kan det gå! neste gang så får du gjøre det hemmelige dib-tegnet så jeg kjenner deg igjen også!!! (som vi helt klart burde hatt.. hehehehe...) haha, ja vi var først på maximat og 2 minutter før ferdig handling så MÅTTE lille bajse..enda det var mindre enn 30 minutter siden vi var å tissa! hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå