Gå til innhold

I dag fikk jeg brudekjolen min!

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer dagen seg med stormskritt! :-D 4 uker igjen nå! Kjolen var bedre enn forventet! Utrolig fornøyd og jeg følte meg helt fantastisk i den! Åh, som jeg gleder meg til å bruke den!!! :-D

http://www.divax.no/product.asp?product=1334⊂=0&page=4

Min er i ivory og lilla.

Selv om jeg er ganske overvektig satt kjolen veldig pent for værste overvekten min ligger rundt rumpe og lår og det synes jo ikke i den kjolen der! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var bare helt utrolig spesiell. Med det mener jeg nydelig :-)

Masse lykke til på den store dagen:-)

Skrevet

Den var helt nydelig.... spesiell og elegant;) lykke til på dagen:)

Skrevet

Tusen takk, begge to! Ja, jeg er storfornøyd! :-D Gleder meg som en unge til å bruke den!

Skrevet

helt nydelig var den...bare så synd at det er til en dags bruk :-))

kunne gått i sånn kjole ofte jeg...hehe...men ikke som brud da :-))

Skrevet

Etter bryllupet tenkte jeg å snakke med en skredder og få sydd den om til selskapskjole! Har ikke lyst til at brudekjolen min bare skal råtne bort i skapet...

Skrevet

Å den var skjønn :o)))

Skrevet

Den var en skikkelig vakker brudekjole! Du blir en utrolig vakker brud Pike 26 ;o) Skjønner godt at du gleder deg til å bruke den :o)

Skrevet

Og tenk, min er MYE finere enn den på bildet! hihi Finere og friskere farger! ;-)

Skrevet

Den var NYDELIG!

Nesten så jeg fikk lyst til å gifte meg igjen:)

Skrevet

Har å vært å sett på den tidligere, nydelig fasong:o)

Kjempe lykke til på dagen og ikke minst resten av livet:o)

Skrevet

Helt fantastisk kjole!! Den skal jeg også ha når jeg gifter meg neste år. Er lenge siden jeg fant den altså, så jeg hermer ikke :)

Jeg er også ganske overvektig så det var kjempe kjekt å høre at den satt fint! Har vært litt usikker siden det er tube topp, men jeg har vel egentligt bestemt meg. Men kan du velge farger selv?

Skrevet

I steike!! Den var nyyyydelig!!!

Skrevet

Tusen takk, alle sammen! Kosleig å høre! .-D

Mamma til hjertebarn+gutt i magen: Der jeg bestilte kjolen kunne jeg bestemme farge selv, men vet ikke hvordan de andre butikkene er... Hvor bor du? Jeg kan anbefale DivaX på det sterkeste!

Skrevet

kan du ikke legge ut bilder av din kjole da...:-))

Skrevet

Skal høre om Dulosten kan få sendt dem til meg... tror hun tok et par med mobilen...

Skrevet

Jeg bor i rogaland jeg. Jeg hadde funnet kjolen på en nettside som heter House of Fashion. Men nå tror jeg at jeg heller vil bestille fra Diva-X. Jeg så det sto at du kunne kontakte dem for å ta mål. Gjorde du det, eller tok du målene selv?

Skrevet

Har du butikker og, eller er det bare nettbutikk?

Skrevet

flott !! hadde vært moro å sett den i andre farger.

men slenger du opp et nytt innlegg da, så den ikke drukner her....hehe...

Skrevet

Hun tok målene av meg. følte det var tryggest, for da er det ikke min egen feil om målene blir feil! Hun som driver butikken er helt enestående! Veldig behjelpelig og serviceminded! Jeg er storfornøyd iallefall! Hun har en butikk på Jessheim...

Skrevet

kjempefine :-))

håper du legger ut bilde,når dere har gifta dere da :-))

lykke til forresten....

Skrevet

Selvsagt! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...