Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Fikk melding av fyren jeg hadde ONS med, han beklaget han ikke hadde svart før, pga jobbet og sånnt, og ville gjerne treffe meg til uken da har han fri. Og ta en øl eller to Så sa han at det var hyggelig å treffe meg... Kanskje det blir en date da ?
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Kult da! Blir nok date på deg til uken! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Ikke for å skuffe deg, men er ikke sikkert at han er ute etter nå date da...Kanskje han er ute etter fitta de, rett og slett..Høres slik ut.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 hehe, tenkte også det samme: mulig det er en sexdate han er ute etter:)
Mammaen til Isak Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Håper for deg at han er seriøs ) om det er det du ønsker. Hvis jeg skal komme med et råd, må det bli : Om du ønsker bli kjent med han for noe seriøst, foreslå noe som ikke inneholder alkohol. Ikke at jeg er i mot alkohol, men da ser du kanskje en litt annen side av han, i stedet for å evn bli skuffet etter flere dater med alkohol i bilde og det plutselig ikke blir noe mer. Bare fikk intrykk av at du vrikelig villle bli kjent med han ;o) lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Og forgudskyld ikke ha sex med han nå når du skal møte han, vent heller å se om han bare er ute etter en ting.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Hmm, ikke for å skremme deg men tror nokk ikke det er en "date" han er ute etter!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 skremme meg? hvorfor skulle det skremme meg? vet jo selv at det er klart en stor sjanse for at han er ute etter en ting, dum er jeg ikke. Men det går vel an å ta en sjanse og finne ut av det ? istedet for å bare droppe hele greien bare fordi vi hadde sex? //HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 erfaringer jeg har hørt fra andre, så blir det sjeldent noe seriøst ut av ONS, eller visst man blir sammen så blir det fort slutt. Kommer litt skjevt ut kan man si Men for all del..finnes unntak også..at det faktisk fungerer å ha forhold etter ONS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå