LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har vært (og er) alene og vet det kan være tøft. Selv om økonomien selvsagt ikke betyr alt så har jeg vert der hvor valget står mellom middag til meg eller bleier. For ikke å snakke om klær til poden. Har gått mange runder for å finne de billigste skoene, eller ringt venner og kjente for å skaffe vinterdress til barnehagestart. Nå er jeg heldig, jeg har fått en inntekt som forsørger oss bra, og i tilegg er Guttongen ferdig med den værste vekstspurten så sko og jakker holder litt lengre enn før. Og i dag har jeg razzia på boden, luker ut masse gammelt yttertøy, sko og en del inneklær. Det er ikke ypperste kvalitet (reima og dets like), men gode klær som har holdt min sønn varm og tørr. Det er heller ikke siste mote (noe kan være flere år gammelt), men det er for det meste helt og rent. Så da lurer jeg da, er du en alenemamma som sitter litt trangt i det, så sender jeg det gjerne. Eneste jeg ønsker er at du kan sende meg en pm med noen ord om deg selv (vil jo ikke bli lurt), og at du betaler frakt (ca 200kr). Er nok rundt en søppelsekk full av div sko, utebukser, luer, skjerf og votter, samt litt inneklær, det meste i størrelse 92-104, noe litt større. Håper virkelig på svar! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå