Glad-mamma:) Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 På sykehuset sover de jo i senga si, og når vi drar hjem så sitter de jo i bilstolen. Trenger vi da vogna?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Du trenger ikke vogna på sykehuset, du får tidsnok tid til å gå på trilletur=)
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Nei, de har jo seng på sykehuset. Kjører hjem. Men hvis du har tenkt til å gå hjem fra sykehuset så kan vel samboeren/mannen din ta med vogn den dagen dere skal hjem ?
chrissi Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Man pleier å få låne vogn på sykehuset. Det har de ivertfall i Fredrikstad. Eller hadde,for 5 år siden da jeg fødte sist.Håper det er sånn fortsatt. Er jo veldig greit å slippe å drasse med seg den,i tillegg til alt det andre man skal ha med
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Kan ikke tenke meg de har plass til barnevogn inne på sykehuset heller... Har aldri sett at det har stått masse barnevogner på føden. Og i gangen får du ikke lov til å ha den pga at den vil stå i veien hvis man må evakuere pga brann o.l. Veldig strengt på sykehus det der med plass nok i korridorene.
Makko med to små gutter Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Venninna mi anbefalte å ha med vogna hvis man ble flyttet over på barselhotellet. Da må man spise i resturantenen og der var det ubehagelig sterkt lyst om barnet sov. -I disse "plastkassene" kan man ikke få dekket til noe... Har ei venninne som skal bo hjemme hos oss når vi er på føden uansett (passer hunden), så tenkte hun kunne få ta med vogna hvis vi skal på hotellet.
jente Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Hei,, Jeg har selv gått med tanker om at jeg skal ha med vogen, jeg skal mest sannesynelig bo på barsel hotellet, hvis det ikke blir kesiersnitt,, Og med barn nr 2, følte jeg det ikke trygt når jeg var å spiste og enkelte mennesker tar matbrettene rett over trallen der hvor datteren min lå ,med varm drikke som kaffe.. Det ble en del stygge blikk, for jeg synes mennesker burde tenke såpass at dem ikke bærer varm drikke over et lite spebarn, Så nå håper jeg restautranten har fått en liten avlukke til oss mødre med små spebarn, slik at vi kan sitte "trygt" når vi skal spise,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå