Gå til innhold

Nå har jeg kasta et tonn NKOTB-effekter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi, var i huset etter mor (som døde i vår) og henta det jeg hadde lagra bort der. Div fra tidlig barndom og helt frem til jeg flytta for meg selv. Og oppi der var det jo en haug med plakater, bilder, permer, bøker, u name it, med New Kids On The Block-saker. Litt morro å se gjennom da, men inntil jeg blir mangemillionær og får bedre plass får sånne minner gå. Hiver foresten skolebøker fra 9 år grunnskole i samme slengen, samtidig som jeg forbanner mamma som måtte ta vare på ALT jeg skrev, tegnet eller leste. :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle lagt det ut på Ebay i stedet, det er garantert folk som er villige til å betale noen kr for slikt!

NKOTB-effektene altså. :)

-Eller for så vidt, skolebøkene dine også, folk kjøper jo alt mulig på Ebay, hehe! :P

Skrevet

Tja, om jeg blir kjendis er det heeelt sikkert noen som ville betalt store summer for både tentamen i matte (2+) og O-fagstegningene mine (fine nok de). Men om jeg blir kjendis klarer jeg vel tjene penger på annet vis. Så det blir nok container på sakene.

Ja hadde jeg hatt ork kunne jeg vel lagt det ut på nett (nkotb altså), men vil bare ha det ut, så jeg får gangen min tilbake. ;-)

Skrevet

Prøver ikke NKOTB med et comback fortiden?

Skulle prøvd å solgt det

Skrevet

*grøss*

Skrevet

nkotb 4 ever. de var bare sååå bra og deilige. jeg hadde samlemani på alt som dreide seg om de. jeg måtte krype til korset og kaste alt jeg hadde samlet opp gjennom disse årene.. men videoene og alle cd platene av de kommer ejg ALDRI til å kaste. Litt mimre minner må jeg bare ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...