klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 skal inn på 3 tri om en uke. litt rart fordi det føltes som en evighet til....Og nå er jeg der....WOW.. Og var innom 3 tri i sted og det var litt skummelt for der snakker de bare om fødsel og rier..... Og litt rart å komme bakerst i køen igjen.... Er det andre her som kan gå sammen med meg inn i galskapen:) Om en uke ca??? Termin rundt 12 oktober???Får dere gutt eller jente??
*tornerose* Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Heia ) Har de samme tankene som deg da jeg har vært å "smugtittet" litt på 3. trimester. Litt skummelt med alt det fødselspreiket, men allikevel en hærlig følelse at en endelig nærmer seg "målet" ) Jeg er i uke 26 så jeg ligger vel litt etter deg med termin 23 oktober. Mensterminen er 19 oktober. Vi fikk vite på ultralyd at vi venter en liten guttetass så dette blir veldig stas. Har 2 jenter fra før og de gleder seg masse til å få seg en liten lillebror ) Hva med deg/ dere?
Skunk Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Jeg kan slå følge jeg:) Har termin 11. oktober, og tror vi venter ei jente:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Hei :-) Vi tusler over til 3 og siste trim samtidig, vi da :-) Jeg har termin 12 oktober. Venter en jente. Vet du hva du får? Må si at tanker rundt fødselen har begynt å melde seg, prøver å "dytte" de litt bort, siden det fortsatt er en stund til..., men blir nok mer opphengt i det sånn etterhvert. Har smugkikket litt på 3 trim, og kjenner meg igjen i det du skriver, at der går det mye i rier, og fødsler. Men, på en annen side er det vel greit å vite litt om det på forhånd :-)
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 da har vi samme dato og kjønn:) Vi og venter jente... har en gutt på 4 fra før.........
Ønskebaby08*12 Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Første barnet vårt, spennende :-) Gleder meg til å bli kjent med jenta jeg bærer på. Føler jeg begynner å knytte bånd til henne allerde nå...for min del var hele graviditeten litt surrealistisk fram til jeg begynte å kjenne liv. Da gikk det opp for meg at jeg skal bli mamma. Elsker å kjenne henne sparke og dulte i meg. Hun er en aktiv sak, som er i hundreogti nesten hele tiden. Lurer på når den lille kroppen hviler, det kan ikke være lenge om gangen =) Men, tar det som et sunnhetstegn, hun vokser og trives.
lillegulletvårt=) Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 ja hjeeelp ...vet akkurat hva du mener ....har UL termin 7 oktober ... og mens termin 30 september ...(har på følelsen at hun kommer den 30 )hihi....da ses vi inne på 3 tri snart da ...=)))))
Guttemamma!:) Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Samme her, termin 13 okt og venter en gutt:=) Både gleder og gruer meg. Det blir uansett en spennende tid, og når det nærmer seg termin tror jeg vi er så lei av å gå gravid at vi ikke tenker så voldsomt mye på fødselen. Det er ihvertfall det jeg håper på...
Billefrøken Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Jeg også har igjen litt over 1 uke her inne. Har tenkt samme tanken selv, men jammen er det spennende også! Det nærmer seg! Vi venter ei jente, UL termin 19.oktober.
dame81 Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 hei jeg kan følge deg jeg oxo. jeg har termin 12 oktober. det er litt skummelt og gå inn der som du sier. det nærmer seg liksom plutselig mye mer. hehe. jeg veit ikke hva jeg får nå jeg men har ei datter fra før.
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 13. juli 2008 #12 Skrevet 13. juli 2008 Hei! Henger meg på her jeg også! Termin 14. oktober, skal over i 3. tri om akkurat 1 uke... Satt akkurat og tenkte på det før jeg så innlegget ditt. Jeg sa for noen uker siden at jeg gledet meg sånn til jeg passerte 20 uker - for da går tiden så mye fortere (gjorde det i forrige svangerskap). Men jeg hadde jo ikke tenkt at den bare skulle rase ukontrollert avgårde som den gjør nå da!! Har gutt fra før, han blir to år ca to uker før termin. Har en lillebror i magen:-)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 13. juli 2008 #13 Skrevet 13. juli 2008 Jeg venter en jente med UL termin 15 oktober, så snart er min tid på 2 trimester også over. det virket som en uendelighet frem til 3 trimester når jeg kom inn her, og tenker at nå går det jammen bare fortere og fortere fremover mot den store begivenheten Spennende! Funderer på dette med bringebærkapsler, er det noen andre her som har tenkt å prøve disse? Må vel vente til det er kun 2 mnd igjen før man begynner med dem etter hva jeg har lest.
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. juli 2008 oioioi...vi er jo mange:) Så spennede det blir. ENda kjekkere når vi er flere som går inn samtidig. blir ikke så skummelt då Hva er dette med bringebærkapsler???? Hva er meningen med det???
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. juli 2008 #16 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har termin 22.okt. Ul termin.. Men skal ta k.snitt så blir vel rundt den 10-14 okt.. Er 26 uker i morgen så to uker så kommer jeg på 3.trim. Har også (som andre her også) vært innom 3.trim litt den siste tiden, og gruer meg til å flytte dit, er jo bare fødsler føles det som. Men det er nok ikke det, kanskje bare vi som er så opphengt i det. Men har kost meg her inne på 2.trim og håper det vil bli like koselig på neste trim. Kjekt å se at det er så mange som hopper over den nærmeste framtid, skal jo bli godt også å komme over i siste trim, er litt lei en periode nå.. Da skjer det liksom noe nytt:)
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 13. juli 2008 #17 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har termin 11.okt., og venter en jente. Men jeg gleder meg til å komme over i 3.trimester:-) Merker at jeg er klar for litt andre temaer enn det som ofte blir tatt opp her, så det blir fint:-)
saga1 Skrevet 14. juli 2008 #18 Skrevet 14. juli 2008 Førstegangs her med termin den 11 okt. Jeg venter en gutt, og må si at jeg gruer meg både til alt snakket om fødsel og ikke minst det å gjøre det.. Jeg er litt som strutsen, stikker hode i sanden til det er for seint..
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 14. juli 2008 #19 Skrevet 14. juli 2008 Hei hei heeeei:) Skal si vi blir en god gjeng som flytter over sammen:) Kjekt det da så blir det litt snakk om annet enn fødsel og rier også selv om jeg synes det er kjekke tanker som nærmer seg nå Selv er termin den 14. oktober med første barn og vi venter en gutt:) Gleder oss så ekstremt:) Rart det der hvor fort tiden har gått.....Ikke så lenge siden jeg syntes det var en evighet til 3.tri..Men gleder meg masse til enda en milepæl:) Håper dere har det godt alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå