Gå til innhold

Hvordan fungerer dette??Noen som vet:)

Anbefalte innlegg

Gjest Snart?
Skrevet

Sluttet på p-pillen for litt over 1 måned siden.. Jeg begynte på p-pillen rett før jeg ble 16, og hadde bare hatt mensen ett par ganger før jeg begynte.. Nå er jeg 20..Så jeg vet egentlig ikke hvordan mensen min er uten p-piller, for å si det sånn;)

Denne mnd er første mens uten pilla, og jeg har ikke merket noe som helst til at den kommer, det gjorde jeg alltid med pilla.. Alltid mensmurringer i mage/rygg, har også mye mindre utflod enn vanlig..

Er vel ikke så stor sjangs for at jeg har blitt gravid på første pp, men håper:)

Testet idag, men negativ. Men håper på at tr uteblir:)

Men er det normalt at "symptomene" på at mensen kommer blir annerledes etter p-pille slutt?

Og blir syklusen veldig forandret når man slutter?

Er litt "fersk" når det kommer til de tinga der, så hadde vært godt med noen som er mer erfarne på den fronten som kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror "mye" er vanlig, tar en stund før hormonene er ute av kroppen etter en slutter på p-piller sier gynekologen min. Kan ta en stund før kroppen blir som normalt igjen. Men når jeg slutta etter å ha gått på de ca like lenge som deg fortsatte syklusen som vanlig, men symptomene på mensen forandret seg veldig. Jeg har fått mye mer symptom og mye mer menssmerter.... :) Lykke til, håper du er gravid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...