Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Og hvilken tilstand er du i? Jeg er høygravid. Sitter nå å pakker i meg potetgull og brus. Det er lov i min verden helt på slutten.............. Ikveld blir det lasagne og hvitløksbaguetter med min samboer og lillemann på 4 år. Så kanskje et glass vin ikveld. Hva med deg?
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Tror ikke alle vet hva som skjer med navlestrengen når det kommer alkohol i blodet e.. skummelt!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 hva sjer med navelstrengen? kunne aldri tenkt meg å drikke alkohol om jeg var gravid, er bare nyskjerrig.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Jeg er ikke gravid og ammer ikke. Jeg skal spise masse smågodt og drikke noen øl!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 har spist bakt potet med bacon, lett rømme og mais og strimmla svinekjøtt med sitronpepper krydder. fantastisk godt, og så har jeg spist daim kake. Senere skal jeg ha jordbær med fløte og sukker. Drikke holder jeg meg til pepsi max med masse isbiter. Jeg er fødeklar jeg.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Straks høygravid og jeg har spist Peppes pizza og skal spise litt potetgull og dip i kveld Noen ganger så er det bare herlig å være ordentlig usunn;) Også har jeg kjøpt alkoholfri vin i sverige som jeg skal prøve - Blue Nun. Spent på hvordan den smaker uten alkohol:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå