08 + april spire Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Hei hei Jeg er 3 dager på overtid og har nå fått litt blødninger. Har mensmurringer som kommer og går, men det er ikke noe vondt. Er det bare modning? Tror dere fødselen er like rundt hjørnet nå. Er så spent, er førstegangsfødende og vet liksom ikke helt hva som venter meg... Håper noen kan svare meg...
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 siden du blør litt ville jeg ring..så vet de om deg..å vet at du kanskje kommer snart inn:)
08 + april spire Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2008 Ja nå har jeg ringt.. De mente det var en helt normalt og at det var nok modning men at jeg måtte ringe hvis jeg begynte å blø mer hvis det ble mer likt en menslignende blødning. Dette er spennee altså.. tenk snart er jeg kanskje endelig ferdig med dette svangerskapet som har vart så lenge... Johooo... ble glad jeg nå...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Så spennende! Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå