mammatilteddy Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Noen som vet..? Kjøpte velvet morning bilstol i dag, den eeeer så fin!!! Så lurer vi på teutonia s3
jente Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Vet ikke med bilstolen, men jeg må si bra valg av vogn,, Vi har bestilt samme vogn, og den er så lekker,, Mørkebrun også stillig,,,
firkløver`n Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Jeg tror du kan få tak i den gjennom lilleprisen, der har de hatt bilstolen med adapter til teutonia. men ellers må du søke opp tyske nettsider for å få kjøpt den, og om den passer til den som selges i norge vet jeg ikke. vet du kan få kjøpt alle teutonia vognene med håndbrems på den siden. desverre husker jeg ikke siden, men du får prøve å søke litt på nettet. har selv teutonia mistral s med to små svinghjul foran. har ikke prøvd den enda, men er veldig fornøyd med kjøpet og gleder meg til å prøve den. tenkte også på den bilstolen, den er nyyyydelig, men siden det var litt dyr base til den så ble det en annen i stede. lykke til.
juliogjuleprinsesse Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Vi kjøpte Teutonia Spirit S3 vogna med håndbrems og adapter for maxi cosi igjennom Lilleprinsen. Adapteren er enkel å feste på, og sete bare klikes på. Vet ikke hvor mye vi kommer til å bruke det, men tror adapteren kostet en 300 kr så det må være verdt et forsøk :-) Nå venter vi bare på babyen som skal sitte oppe i der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå