Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pakker det siste i bagen nå, og lurer på om jeg strengt tatt har bruk for morgenkåpe? har hele tida tenkt at jeg skulle ha med, men den tar jo mye plass da. Har dere andre brukt den masse på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med forrige gang, etter tips her inne. Men den ble ikke brukt én eneste gang. På dagtid brukte jeg egne klær. På natta brukte jeg sykehusskjortene. Når jeg skulle gå mellom rommet og badet hadde jeg på meg enten egne klær eller sykehusskjorta.

Skrevet

Jeg brukte heller ikke den jeg hadde med meg, skulle heller ønske jeg hadde med store håndklær! (for de er kjempesmå på en del fødeavdelinger rundt omkring!)

Skrevet

Jeg hadde den med forrige gang, og den ble ikke brukt. Og så tok den nesten halve bagen.... :-( Tar den i alle fall ikke med denne gangen.

Skrevet

Jeg lurte også på dette.

Men mannen min var så intelligent her om dagen, og sa at

jeg kunne kanskje ta med en kimono isteden.

Den tar nesten ikke plass, men er fortsatt dekkende.

Skrevet

Jeg brukte ikke morgenkåpe i det hele tatt, men så hadde vi familierom. Tror det er mer aktuelt med morgenkåpe dersom man er mange på samme rommet...?

Skrevet

hmm, det har jo faktisk jeg og, når jeg tenker meg om! den er kort da, men duger kanskje likevel:)

Skrevet

Brukte min kun før fødselen jeg men det var så varmt og så er jeg ikke så nøye på det så jeg gikk gjerne i sykehusskjorte.

Kmmer nok muligens til å ta med likevel

Skrevet

Jeg brukte heller ikke morgenkåpen. Jeg lå på 4-mannsrom og jeg tror ikke det var noen av oss som brukte morgenkåpe. Jeg må le litt, når jeg tenker tilbake på det, for det jeg husker er at etter en fødsel er man liksom ikke så nøye på det. Man "lufter" puppene rett som det er og mye av praten gikk ut på om man hadde vært på do eller ikke...:-D Selv om de andre var fremmede ble vi fort kjent og mer intime enn med mange av venninne mine. For en førstegangsfødende var de faktisk ganske ok å ligge på rom med andre. "Flaue" spørmål ble diskutert og "brutt ned" til at de ikke var så flaue allikvel, vi lurte jo på det samme alle sammen...:-D

Lykke til, med eller uten morgenkåpe! :-D

Skrevet

Ja den tar jo litt plass, men jeg brukte faktisk min da jeg var på sykehuset og ikke fikk familierom. Var greit å kunne slenge den på etter dusjen, og gå tilbake til rommet og kle på seg istedenfor å stå inne i den trange, våte og litt småekle dusjen og kle på seg der. Så jeg skal ha med min igjen nå. Men kimono høres jo absolutt like greit ut, da. :)

Skrevet

Det var en av de få tingene fra baggen jeg brukte forrige gang. Men så var jeg skikkelig dårlig etteråpå også, så orket ikke kle på meg vanlige klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...