Gå til innhold

"Hoppe av i svingen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen prev. Greit nok det, men tror ikke det er så lett å bli gravid med den metoden. Selv har jeg brukt den metoden i alle mine sex-aktive år, og har aldri blitt gravid...før nå da, men nå har vi jo bestemt oss for å få barn og har gått hele veien. Men ble ikke gravid de 14 første årene med sex så og si gjennomsnittlig 1 gang om dagen og "hoppe av" som prev......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, noen av oss har barn som bevis på at det går an.

Den metoden skal kun benyttes om det ikke er så farlig om det kommer et barn.

Skrevet

Jeg har samme erfaring.

Brukte denne metoden også med partnere jeg hadde før min mann (3 stk).

Han ene kom ofte inni meg også, men vi var noenlunde forsiktige da.

Da jeg og mannen min bestemte oss for å prøve, ble jeg gravid første gang han kom inni meg.

Skrevet

at man kan bli gravide på den måten det skjer nok, men jeg heller trur ikke det er "lett" å bli gravid med hoppe av i svingen.

Jeg har prøvd forskjellige prevensjoner og har innimellom hoppet av i svingen i lengre perioder. snakker om flere mnd til 1 år. inni mellom prevensjonene jeg har prøvd ut

For jeg tåler ikke prevensjonene jeg har brukt. Prøvd veldig mange typer.

Jeg har hatt to forhold jeg har hoppet av.

første han var jeg sammen med i 9 år og fikk 2 planlagte unger som jeg da ble gravid på 1. forsøk.

Så ble det slutt mellom os, og jeg har ny samboer.

Jeg hadde da p-plaster. men huden begynte å reagere på den. Det som var fint med p-plaster var at den påvirket ikke migrenen min så mye som vanlige p-piller. Men gikk på den i 2,5 år og da ville ikke huden min bruke det lengre. Måtte bare slutte. Var mitt siste alternativ ang prevensjon.

for han liker ikke kondom..

Men var ikke krise om jeg skulle bli gravid heller...men etter 1 år hoppe av i svingen bestemte vi oss for å prøve, og jeg ble gravid på 1 forsøk :)

Så tre graviditeter som jeg da har blitt gravid på 1. forsøk, og alle var planlagte. Men ingen uhell med noen av de to med hoppe av i svingen.

Endten så leker de over hodet ikke, eller så er det ikke så lett å bli gravid på den måten.

Men de som blir det kan jo ha mannfolk som leker veldig før utløsningen da..å derfor blir gravide..

Eller skulle jo tru jeg skulle ha blitt det så fruktbar som jeg er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...