Billefrøken Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jeg tenkte at nå skal jeg synge en sang for jenta vår inne i magen. Hun var veldig ivrig og sparket i ett sett før jeg begynte å synge, og mens jeg sang ble det helt rolig for at hun så begynte å sparke igjen rett etterpå! Det var så koselig, tror jeg skal sette i gang og synge litt oftere:) Ser for meg at hun svever rundt der inne, sutter litt på tommelen og hører på mamma som synger til henne
Billefrøken Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Jeg er 26 uker på vei:) Snart på vei inn i 3.tri., allerede!
lykkelig78 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Samboern min sang natta- sang til babyen i går "trollmors vuggesang", og det var så koselig. Er 18+2 og har ikke kjent bevegelse enda, men tror det har gått opp for oss begge nå at vi skal bli foreldre! Skal på ul på mandag, og vi gleder oss så masse til å se det lille nurket! Håper alt står bra til der inne!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Har også planlagt og begynne og synge en bestemt sang for tulla mi nå. Men klarer ikke bestemme meg for hvilken sang. Har du noe forslag?? Høres så koselig ut å få slik respons som du skriver. Jeg er nå 25+5 og det er mye bevegelse. Merker hun sparker mer når det er musikk på radioen. Sang Da lykkeliten kom til verden for eldstemann, og vi har ei tulle med øyne blå med nr to. Så de er liksom brukt..
Billefrøken Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2008 Kokkelimonke, jeg har laget et annet innlegg på skravlesiden som heter "hvilke barnesanger synes du er fine", da jeg husker så få barnesanger selv. Så der får du nok noen tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå