Gå til innhold

Hva syns dere om Alvin/Alwin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med å finne alternativer til guttenavn...

Jentenavn er liksom ikke noe problem, der har vi sååå mange vi syns er fine. Idag så jeg i avisen en som heter Alwin (tror jeg liker skrivemåten; Alvin bedre), å jeg ble helt forelsket i det navnet!! :)

Hva syns dere om det? Er det ett tøfft eller ett søtt og feminint navn?

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg jeg... Men nydelig syns jeg det er!

Tar gjerne i mot andre forslag i samme "sjanger" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leter etter navn selv, og jeg synes Alvin er et fint navn. Av forskjellige grunner kan vi dessverre ikke bruke det på vårt barn....

 

Skrivemåten Alvin er finest.

Skrevet

Jeg synes Alvin er nydelig:) Litt feminint er det kanskje, men likevel syns jeg det er tøft også!

Liker også skrivemåten Alvin best...

Skrevet

Jeg er ikke overbegeistret for det navnet... Jeg synes egentlig det er litt for "søtt" for en gutt? Men smaken er jo som baken. :) Men dere må for guds skyld ikke stave det med W. Han vil jo være nødt til å gå gjennom hele livet sitt og stave navnet for ALLE! Jeg har et vanskelig navn selv, og man blir ganske lei av det til slutt...

Skrevet

Synes det er et ganske spesielt navn...

Skrevet

Takk for svar! ;)

Hvordan funker Alvin i utlandet forresten? (At navn funker for engelsktalende syns jeg er litt vikitg...)

Skrevet

Fint navn :) Ville også valgt skrivemåten Alvin.

Du har jo filmen "Alvin and the chipmunks", så det bør funke fint for engelsktalende også :)

Skrevet

jeg har to lignende navn på blokka, selv om de ikke er de aller mest aktuelle, og det er Arvin eller Arin. synes de var litt fine, men her er det nesten bestemt hva det blir, og det er Andreas. vanlig, men pent og greit navn :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe fint navn, ikke noe jeg kunne brukt i det hele tatt.

Skrevet

vi vurderer Alvin eller Amund om det er en gutt

Skrevet

Jeg synes Alvin er et kjempefint navn, synes ikke det er feminint i det heletatt. Skulle gjerne brukt det navnet selv, men det er dessverre allerede tatt i omgangskretsen vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...