Gå til innhold

Hvor skal vi sette opp pergola`n?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ha sola hele dagen bør den stå ved siden av stabburet?

Kanskje vi burde plassere den på husets kortside, for det er jo der vi i fremtiden vil få utgang fra kjøkkenet?

Der jeg kunne tenke meg å hatt den, for at den ikke skal stå i veien for noe, der lukter det innimellom dritt fra renseanlegget.

Argh... vanskelig å bestemme seg.

Sola er jo alle plasser også, så kan ikke la den avgjøre.

 

Hva ville dere tatt hensyn til?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter du ikke opp pergols for å få skygge? Da er det vel ikke så farlig om det ikke er sol der apselutt hele dagen. Er jo litt synd å sette opp noe som skaper så mye skygge på det stedet det er mest sol.

Skrevet

Logisk tenkt, men vi har 15 mål med sol overalt, så tenker mer på det praktiske ;o)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...