Gå til innhold

vestfold


surremus

Anbefalte innlegg

vi var to på onsdag. men kan jo få til en annen dag som flere kan. bare å komme med forslag!!!! jeg håper vi kan få til flere treff i tbg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også gjerne være med, men er ikke sikker på om jeg har fri på dagen enda. Så dere får finne en tid, så kommer jeg hvis det passer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan si sånn tolv, ett kanskje for lunsj? cafeM er fin for oss gravide å spise på:D si ifra om det passer for noen, eller kom med andre forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg kan få det til, men ikke helt sikkert ennå. Får ikke gitt beskjed da jeg vet ikke helt før der og da. Men, skal prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi på Cafe M i morgen onsdag 20 august kl 12.

Om noen lurer på noe eller vil ha kontakt via mobil, send meg en pm så skal dere få tlf nr dere kan treffemeg på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeei;) jeg er fra sandefjord i vestfold- hadde vært kjempe gøy å blitt venn med en her som er på samme alder sånn ca, og er gravid.. jeg er 17 år og er 6 mnd på vei.. noen her som vill snakke:D:D msn: [email protected] ;;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det på treff i dag?

Var veldig koselig sist, så jeg blir gjerne med neste gang!

I dag satt jeg dessverre på jobben å kjeda meg! Kan nesten ikke vente til permisjonen starter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoslig på treff. Vi var 3 stk. Vi får forsøke å treffes igjen. Morro å bli kjent med flere i samme området og dele erfaringer med.

 

Håper du får vært med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var veldig koselig på treff i går:) Vi må absolutt få til flere. Det blir jo lettere når permisjonene våre starter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke i morgen, men har ingen spesielle planer for neste uke.

Åpen for forslag :-) Vært hos legen i dag forresten, og nå er hodet så godt som festet!! Nærmer seg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg blir med om formen er grei. Er koslig med formiddagstreff. Litt enklere enn på kvelden når mann og barn er hjemme...

 

Sees på CafeM kl 12 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...