Monajenten Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Mini har nettopp blitt kjørt til bestemor for å sove der i natt, og jeg hører på HØY musikk, skal hoppe i dusjen og stelle meg til å gå ut i kveld! FY SØREN jeg gleder meg:-) Det eneste som mangler akkurat nå er en iskald pils, men den tar jeg senere;-) Ha en strålende aften, jenter:-D
Mom2Two Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har også huset for meg selv, men bare for et par timer da... Mann og barn er og går tur i Marka. Jeg skulle egentlig pakke, for vi har et ganske tidlig fly i morgen, men jeg gidder ikke.. Måtte bare kule'n litt først:-p Jeg hører også på høy musikk! Suprise;-) Grattis med skoleplass forresten!!! Så utrolig kjekt!!! :-D :-D
Monajenten Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Tusen takk Mom2Two!! Det er LENGE siden jeg har følt meg så glad som jeg gjør i dag. Bare håper at det varer en stund:-) Jeg skal ihvertfall nyte det:-)
Mom2Two Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Du får feire skikkelig i kveld da:-) Det har du fortjent!!!
Monajenten Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 Tusen takk begge to:-D NÅH sitter jeg her med den kalde ølen i hånden og kjenner det bruser inni meg....aaaahhh, lovely feeling:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå