Gå til innhold

Oktobernurket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden du kaller meg for løgner, og påstår at jeg har sagt at andre foreldre er dårlige foreldre, håper jeg du kan gi meg eksempler på dette.

Jeg synes det er såpass grove beskyldninger, at jeg ikke klarer å legge det til side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får dytte denne igjen da.

Skrevet

Hmmm.... Du sendte meg PM, Oktobernurket - og sperrer meg så jeg ikke får svart? Spesielt... Du hadde kanskje ikke noen grunn for påstandene dine?...

Skrevet

Så du var her nå, Oktobernurket?

Skrevet

Hjelper deg å holde denne oppe...hun må vel se den snart?=)

Skrevet

Jeg har sett den, og jeg har svart henne... Synes at dette begynner å gå litt vel langt her. Blir nesten litt skremt!

Skrevet

Som sagt, jeg har svart henne. Har gitt henne et eksempel. Men hun vil ikke gi seg, synes dette er litt creepy nå...

Skrevet

Ha ha ha stakkars deg oktober. Dama kan ikke være helt 100 prosent frisk. Ikke bry deg om henne ;0)

Skrevet

Vel, vet ikke hvem som har grunn til å bli skremt.

Når noen beskylder meg for å være løgner, noe jeg anser som forholdsvis grovt, er det vel ikke for mye for langt å be om grunnen?

Grunnen har jeg ikke fått - det minste man kunne klare, var vel å komme med en link?

Selvfølgelig ingen "big deal" i det store og hele, men synes ikke noe om å bli beskyldt for ting jeg ikke har gjort.

Det er ingen hemmelighet at oktobernurket og jeg er veeeeeldig uenige i saker, men jeg synes det er et stort sprang derfra og til personangrep.

Da bør man være voksen nok til å hoste frem "beviser", eller be om unnskyldning for at det ev "tok litt av".

Skrevet

Det er helt riktig, Ugla - jeg spurte bare etter et eksempel.

Skrevet

Hvis du blir skremt av å måtte komme med begrunnelser for beskyldninger, oktobernurket - så skal jeg la det ligge. Du setter deg bare i et dårlig lys, og du har ihvertfall bevist at du er en person som synes det er helt greit å slenge rundt seg med beskyldninger uten å ha grunn for det.

Du har svart meg, ja - med å si at jeg hadde sagt at du var en dårlig mor fordi du snakket negativt om Lene Alexandra. Det mener jeg er helt feil, og spør om du kan finne linken.

Siden du ikke ga meg anledning til å svare på PM, regner jeg med at du selv har innsett at beskyldningen er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...