Jomfru79 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Ble så redd i går da mannen og jeg koste oss i senga. Fikk plutselig veldig vondt i lysken på begge sider. Begynte mens vi holdt på og varte en stund etterpå. Er så redd for at vi kan ha forårsaket noe. SA er det verste... er 10+2 i følge mens termin.. Håper noe flere har hatt det sånn og kan berolige meg litt... Har jo aldri hørt noe om at det er farlig å ha sex fordi om man er gravid...
temine Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Regner med det var ligamentbåndene til livmora som strekte seg. Får også veldig vondt i lysken når jeg f.eks har latterkrampe og slikt. Du forårsaker ikke en abort med å ha sex, men man kan få litt strekk, kynnere og små blødninger. Prøv å skyv redselen til side og kos deg med din kjære. Om det blir for vondt må dere selvfølgelig stoppe, så går det over. Du kan få slike smerter nå som helst, jeg har vært mye plaget i perioder, og det er veldig smertefullt, men varer ikke lenge. Bare et tegn på at noe fint vokser inne i deg:)
Jomfru79 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Takk for koselig og trygt svar.. Får prøve mitt beste. Selv om det er 3.sv.skap så er jeg alikevel redd, alt virker så nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå