Gå til innhold

vondt under/etter sex..


Jomfru79

Anbefalte innlegg

Ble så redd i går da mannen og jeg koste oss i senga. Fikk plutselig veldig vondt i lysken på begge sider. Begynte mens vi holdt på og varte en stund etterpå. Er så redd for at vi kan ha forårsaket noe. SA er det verste...

Håper noe flere har hatt det sånn og kan berolige meg litt... Har jo aldri hørt noe om at det er farlig å ha sex fordi om man er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i begynnelsen i svangerskapet så fikk jeg så vondt to ganger etter hverandre at jeg holdt på å brekke meg.. lå på gulvet leeengeee etterpå.. tror kansje at det var tilfeldig at det forårsaka kynnere som ble verre når en får sammentrekninger under sex..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer er bare 10+2 så kynnere er vel litt tidlig? Har ikke hatt det sånn med noen av de andre 2 sv.skap jeg har hatt...

uff, ikke gøy å bekymre seg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel i begynnelsen en kjenner det mest som mensenmurringer.. pga da er livmora mest aktiv. så det er jo da det starter..jeg var bare 6 uker på vei da jeg fikk såvondt..

 

så demrer kynnerne i 2 tri. så kommer de i 3 tri igjen om jeg husker riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre "rykter" i går at en skulle være forsiktig med sex i den tiden man egentlig skulle hatt mensen de første 3 mnd..

Men som sagt så var dette folkesnakk..

 

Koser meg i sola med en munkholm asia...

Det er ikke værst å være gravid, er uke 9 - 6 (finner ikke plussen, for mye "øll") hehe ;-)

 

Kos dere videre alle gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...