Gå til innhold

Dere med UVI "erfaring"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det virkelig ann å bli så sinnsykt dårlig av det?

Skikkelig svimmel siden jeg var opp kl 10 i dag tidlig, kjente det gikk ikke over og ble kvalm og skjelven. Ringte da legen og fikk komme med en gang, BT var fint 114/60.

Jeg gav en urinprøve som viste at jeg hadde UVI og fikk penicilin mot dette, som jeg skal ta i 5 dager (6stk daglig)

Men er fortsatt svimmel/trykk i hodet, jeg er klam, svett, får kvelmebyger som går delvis over innimellom. Føler meg rett å slett tygd og utigjen-spyttet!!! Har aldri hatt UVI før og aner virkelig ikke hvordan dette kjennes... Går på do i eningen men det er ikke vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har også hatt uvi i svangerskapet flere ganger faktisk. Men jeg har heldigvis ikke vært dårlig sånn som deg. jeg merket ingen ting, hadde faktisk ingen anelse. Men det er jo egentlig bedre at du merket det for det er skummelt med uvi under svangerskapet siden det kan gå opp i nyrene og lage litt trøbbel der. Men synd du skulle bli så dårlig da. God bedring :)

Skrevet

I mitt forrige svangerskap hadde jeg uvi på slutten. Jag var skikkelig dårlig. Kvalm og svett. Kastet opp alt som gikk ned. Fikk grusom hodepine. Endte opp på sykehus og måtte ha antibiotika intravenøst. Piller funket ikke.

Håper de virker på deg og at du snart blir frisk..Lykke til og god bedring.

Skrevet

Jobber på legekontor så har litt erfaring på den måten...

UVI er en infeksjon i kroppen og mange vil nok oppleve den som det, rett og slett litt "influensafølelse". Noen blir veldig dårlig, andre igjen merker knapt noen ting. Noen får ubehag i magen, noen i ryggen. Noen merker svie andre ingenting. Noen kan få feber etc...

Så kan nok være at du er en av de som merker en UVI godt.

Skrevet

takker så mye for svar jenter=)

Ja er vel av den sorten som merker det godt da, er stort ALDRI syk i det daglige heller, har aldri hatt influensa, bare lette forkjølelser. Så dette er noe jeg ikke er vandt til!

Håper ikke jeg skal ha det flere ganger.

Skrevet

Uff da snuppa. Dette hørtes ikke godt ut. Du får slappe av og blir fort frisk igjen. God bedring.

Skrevet

Takk takk løveprinsen=)

Ligger mye på soffa i dag, spiser litt potetgull da det er det eneste jeg kan he litt lyst på, drikker colazero og ser film, sambo er på jobb til langt på natt så det blir vel tidlig kveld også. Mye jeg skulle gjort ang pakking men orker ikke, men det må vel bli bedre etter hvert=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...