eplestein Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Hei jenter... Er ti uker på vei. Er så slapp ...så slapp. Orker ikke å gjøre noe. Sov frem til kl 11 i dag. Nå er jeg akkurat oppe etter en liten soverunde igjen (kl 15). Husker ikke det var på denne måten de to andre gangene. Har vondt i mage og ryggen. Uff nå følte jeg meg som en ekte klagejente...men er det noen andre som har det på denne måten?
enigma Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hei, 35 år her, 3.graviditet og 9 uker. Er også veldig trett, sliten og trett. Så du er ikke alene. Denne gangen føler jeg det er verre enn de to andre, men jeg kjenner også på at jeg ikke er villig til å presse meg slik jeg gjorde med de to første. Være litt egoistisk og tenke litt mer på meg selv og knøttet enn arbeidsgiver. Så hvis det er noe trøst så er du ikke alene :-)
nr.4 i oktober Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Snart 31 og 4. gangsgravid. Var helt totalt utslitt de første 3 mnd denne gangen jeg og. Var ikke sånn i de forrige sv.skapene, ihvertfall ikke SÅ ille. Lurer på om det ikke nødvendigvis er aldersrelatert, men rett og slett et slags "flerbarns/flergravids-symptom"? At kroppen på en måte hviler maksimalt av det den kan fordi den vet hva den skal gå til.. nei vet ikke jeg. Men så hører det jo med til historien også at når man har et, to eller tre barn å ta seg av ellers i hverdagen, da bruker man jo endel energi på det også. Blir liksom ikke mer uthvilt av det på en måte. Det verste gikk heldigvis over etter 3. mnd for min del, og siden 4/5. mnd har jeg faktisk hatt litt overskudd, fått gjort litt i heimen annet enn å ligge på sofaen.. dvs inntil bekkenet satte inn for fullt..Men-snart er det over. Og da- aldri mer, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå