Gå til innhold

eksen sa plutselig igår at han vil ha meg tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ble slutt mellom oss for 1,5 år siden, vi har hatt det tøft hver for oss, og jeg må inrømme jeg har savnet han mye i det siste. Men nå plustelig snakker han om at vi kan bli sammen igjen osv, vil jo gjerne dette for barnet vårt. At foreldrene er sammen, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg føler for ham.. Aner ikke hva jeg skal si til ham jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sa min første eks også.

Det skulle kona hans ha visst ;o)

Men utro menn vil jeg aldri ha noe med å gjøre.

Skrevet

Kan ikke dere bare begynne å treffest å gjøre ting ilag, så ser dere hva som skjer? Kanskje det blomstrer opp igjenn?

Er jo flere det som blir sammen igjenn, så varer det også.

Si til han du er usikker hva du føler og vil, men kunne tenkt å tilbringe litt tid sammen å se hva som skjer. Om følelsene blomstrer opp igjenn.

Skrevet

Vi snakker sammen nesten hver dag, og han er den jeg ringer når jeg trenger hjelp. Jeg føler jeg savner ham og det vi hadde før, men vet ikke om det kan bli som før igjen ..

Tror dere følesene kan blomstre opp igjen . om man har litt føleser fra før av?

Skrevet

Ja,det kan de. Hvis bruddet ikke var av en årsak som er utilgivelig,er ingenting umulig.

=o)

Lykke til! Mindre komplisert for barnet ditt,også.

Skrevet

Jeg ville tenkt nøye over hvorfor det ble slutt, og om disse faktorene fremdeles er til stede. Nå aner jeg ikke noe om deres forhold, men det er jo ganske vesentlig, som regel tar ikke et forhold slutt uten grunn...

Når det er sagt så er det optimale for et barn å leve sammen med begge foreldrene sine,- HVIS foreldrene har et harmonisk samliv, er glad i hverandre, og skaper god stemning og trygghet rundt barnet sitt...

Mener du at dere kan få til det, så be om tid til å "bli kjent", gå på date og bruke kjærestetid sammen, og vær ærlig mot deg selv, finn ut om du vil dele livet ditt videre med ham:)

Lykke til...

Skrevet

Det var jeg som var utro med ham, så jeg har angret veldig på hva jeg gjorde mot ham. Jeg drømmer om et liv sammen med ham og barnet vårt. Men jeg er redd for at jeg skal ombestemme meg, og såre ham igjen.

Skrevet

du savner han og det dere hadde ilag. Har du litt følelser så vil jeg nok tru de kan blomstre opp igjenn ja :)

Er jo vært et forsøk da. Kan hende dere får det mye bedre enn før visst dere finner tilbake til hverandre.

Skrevet

Jeg vilel vært skeptisk. Det ble sikkert slutt av en grunn, og hvis ingen av dere har forandret dere veldig så vil det bare bli slutt igjen, tror jeg. Og det blir enda verre for barnet.

Skrevet

Jeg syntes at det var en god ide det som ble sagt over her; at dere begynner å treffes litt og kjenne på hva dere føler.

Men jeg ville også tenkt på det som var negativt med forholdet, som førte til bruddet (hvis det var noe annet enn utroskapet). Så gjelder det vel å være litt forsiktig med hans følelser, og fortelle han at du er usikker, slik at du ikke gir han forhåpninger, for så å ikke bli sammen med han igjen.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...