blir gal Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Er i uke 39 i morra.så det er bare straks en uke igjen til termin.men jeg har ingen symtomer på det.ikke noe smerter.det er ihvertfall meget lite.kjenner ikke vonde kynnere osv.eneste er at jeg kan ha litt vondt oppi skrittet,stiv og sånn.men,lurer litt på om slimproppen kan ha gått da.men,kan jo ikke være helt sikker på det heller.kommer jeg til å gå over tida da?eller kan det plutselig skje?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Vet ikke om det er noen trøst, men jeg har 6 dager til termin, og jeg aner ikke hva en kynner, maserie eller mensmurring er. Ikke har jeg vondt noe sted, og formen er på oppadgående! Slimproppen har jeg ikke sett snurten av. Så enten har han tenkt å være der inne en stund, eller så har han tenkt å overraske mamma'n sin. Jeg håper på det siste. Vi er i samme båt i allefall.... Lykke til!
blir gal Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Godt å høre det da:-)hjelper litt det.blir bare liksom litt skuffa når jeg ikke kjenner noe.
Herkules Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg aner heller ikke hva maserier kynnere eller mensmurring er og jeg har født en gang før! Jeg fikk et klart tegn på at fødselen var nærstående og det var at vannet gikk. Fra vannet gikk og til jeg fødte gikk det 47 timer og fra vannet gikk til rier så kjente jeg ingen ting før jeg fikk riene kastet på meg 6 timer før han kom..
blir gal Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 Såpass ja:-)kanskje det er no sånt som skjer meg å.kan bli litt nervøs av sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå