~sjiraff~ Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Hehe... rart spørsmål egentlig. Men jeg har en gutt som ikke er spesielt tynn synes jeg. sist han ble veid og målt (3 uker siden) var han 70,5 cm og 8560g. Altså er han jo ikke spesielt tynn. Men han var da 4 mnd. Han bruker i hovedsak strl 74, men noe 80. Klærene i strl 80 er veldig breie synes jeg. Altså de slenger rundt kroppen, mens lengden er helt passe. Dette er forøvrig Lindex klær. Har andre klær som er mer passe, men det er av typen Katvig, Moonkids o.l. Men blir barna breiere da de er eldre? For ellers er det jo utrolig dårlig passfor på disse klærne? Selv velourbuksene til Lindex er utrolig store i livet til gutten min..
Honningmelon Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Min gutt på 4,5 år har i allefall ikke blitt noe breiere :-) Syns mange klær har veldig dårlig passform, så jeg kjøper helst ikke klær som ser vide ut hverken til eldste eller minste. Hender jeg sliter med å finne klær til dem, for jeg syns maaaange klær er for dårlige i passformen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå