OhBaby! Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 jeg har ikke fådd mensen,skulle hadd for to uker siden,har testet negativt i går.. men føler meg sånn mensøm i magen,og stikkinger i ene eggstokken.. er jeg bare sen da? elelr var det eggløsning jeg kjente i går? var bare så uvant,og føler emg litt "bloated" i magen.. og vondt i brystvortene.. synspunkter noen? jeg kan være alt fra 4 eller 2 uker eller to dager liksom.. sambo har vert litt vekke,så har god kontroll på når det kan ha evt. skjedd
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Det som er så vanskelig er at symptomer på mensen, eggløsning og graviditet kan være litt like. Når man i tillegg er en prøver så blir man ofte litt småstresser (som kan utsette eggløsning) + at man kjenner etter på alt i kroppen og kjenner oftere symptomer enn ellers.. Har du vært regelmessig før? Kan du være gravid? Har du prøvd lenge og tenker du mye på det? Tror det eneste man kan gjøre inntil videre er å vente. El kan jo komme senere også.. Dt kan skje oss alle egentlig.
OhBaby! Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 sluttet på p pillene for ca. en mnd siden bare... har tenkt en god del siste to ukene ja.. ja,hehe,kjenner nok ekstre etter gitt.. men har også vert ekstremt trøtt og slapp,men kan jo være abdre ting og det da.. får bare vente ett par uker til og så teste på nytt! :) har alltid vert regelmesig med både mens og el,kjenner el ganske godt.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Om du kun sluttet på pillene for en måned siden synes jeg du skal gi kroppen litt tid på å finne syklusen sin igjen. Etter pilleslutt kan det ta lang tid med uregelmessig syklus. Da jeg sluttet sist tok det 7-8 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå