Lacey*har fått erta Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Det er lenge siden jeg har hatt en bra bra dag! Så jeg føler for å informere alle her inne om det;) Ikke spesielt spennende , men det er kjekt for meg. I dag har jeg nesten ikke lekket noe fostervann, blødningene er nesten borte og jeg føler ikke for å gråte:) Så i dag er det faktisk greit å ha sengeleie. Det er greit at jeg må ligge på sofaen i dag, fordi jeg føler meg så mye bedre når fostervannet ikke lekker. Lillemann turner rundt i magen og gir meg fine tegn på at han har det bra og er sterk:) På sånne dager er det så mye lettere å ligge:) I tillegg har jeg fått to timer perm av legen til å være med på en bryllupsfest. Jeg må selvsagt bli kjørt til døren og lempet inn på en stol å sitte der i et par timer, men jeg får være med! Eneste nå er bekkenløsningen, men det er det minste problem for meg akkurat nå. God helg til alle sammen!
WPW Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Kos deg i bryllup!! Godt å høre at du får sånne tegn fra gutten din:) Min har akkurat begynt å sparke sånn at jeg kan se det utenfra, og det er bedre underholdning enn NOE ANNET! Kan bare sitte og se og se på magen som spretter opp og ned:)
corleone Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Kjekt at du har det bedre i dag . Og ha det fint i bryllupet!
AO3 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Så bra! Kos deg masse på bryllupsfest! Hvor langt har du kommet nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå