3 små gull :) Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Nå er mine to søte små blitt 7 uker. Hvordan gjør dere det med rytme? tips?
DoubleTrouble Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Hei! Vi startet da vi kom hjem fra sykehuset med rutiner.Regner med det er det du mener med rytme? Barn trenger rutiner og ettersom du har to er det lurt å starte tidlig med det for å få de samkjørte. Da sparer du mye tid. Vi mater de, legger de å steller de samtidig.Våre to er 1 år nå, og vi har veldig fine dager her i huset. Står opp 7 hver morgen(har faktisk sovet til 8 den siste uka). Da får de mme, legger dem i 9.30-tida, sover da 2t. Spiser grøt 11, ut på trilletur, sover en dupp i 13 tida-1t. Spiser middag 16, stell grøt i 18-tida og legger seg i 19 tida. Så sover de hele natta til 7-8 dagen etter:))))
3 små gull :) Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2008 Vekker du den som ikke våkner da? Har liksom berget godt jeg, men så har den ene tvillingen ikke godt så mye opp i vekt slik at jeg må vekke henne, hun kan sove i 5 timer i ett strekk dag som natt, slik at nå må jeg lage meg gode rutiner. Ammer du eller får de bare mme. Hvordan vet jeg at de får nok mat og at det ikke er derfor de er urolige på kvelden? Hvordan få de samkjørte når den ene tvillingen sover mere enn den andre?
DoubleTrouble Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Jeg vekket begge to samtidig ja. Nå har de samme rytme begge to.Jeg sluttet å amme etter 3mnd. Har fått mme siden da.Våre var veldig urolig på ettermiddagene og kveldene. Vi trodde det var kolikk, men det var rett og slett at de var sultne. Jeg hadde for lite melk. Gikk over til mme og det ble helt andre barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå