Gå til innhold

Jeg har drømt om Norge i hele natt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømt og drømt, mange forskjellige drømmer i natt, alle om Norge.

Jeg hadde en rastløs natt.

Drømte at jeg var i Norge, og at jeg fikk leilighet, og jobb på en skole jeg kjenner til veldig godt.Drømte at Gud sa at jeg MÅ dra tilbake.

En veldig surrealistisk drøm, som har gjort at jeg har vondt i magen nå...

Jeg vet inni meg at jeg bare blir mer og mer "tom", pga at det nære nettverket mitt er borte nå som jeg bor her i sør.

At mannen ligger mye, og ikke er i det beste humøret når han er våken, gjør jo situasjonen litt vanskeligere enn om han var helt frisk.

Jeg føler at jeg bare må glemme meg selv fullstendig i noen år, og legge livet mitt på ei hylle, mens jeg tar meg av praktiske ting...

Veldig vond sirkel.

Hva i all verden skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta med deg minstemann på en "summer vacation"? Huff,det høres ikke greit ut... Ingen skal behøve å legge seg selv på hylla i flere år da... Ingen som kan hjelpe deg med de praktiske tingene da? De eldre barna dine?

Skrevet

Nå er det bare minstemann som er hjemme. De andre 2 er på ferie.

Meg,mann,svigerfar og lillemann.

Jeg MÅ bort og ut. Kveles,føler jeg. Og får ikke dra fra dyrene. Ingen vil ta ansvaret hvis jeg ikke er her.

Skrevet

Hva med å leie noen til å gjøre det for deg? Om ikke annet så bare i 2 uker så du får litt luft under vingene..

Skrevet

Jeg kommer til å ta en tur over dammen. Pappa har sagt han betaler. Jeg må bare forsikre meg om at dyrene har det godt først-

Trenger faktisk veldig en ferie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...