Gå til innhold

Jah, da er jeg i gang da :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som har lest det andre innlegget som jeg skreiv tidligere i dag, så kan jeg bare informere dere om at jeg har fått ringt til føden og der fikk jeg beskjed om at jeg har rier og at jeg modnes :)

Jeg er bare sååå glad nå.. Hu hadde stor tru på at jeg kom til å få han om ikke så veldig lenge pga at jeg har hatt rier siden søndagen :)

Så nå er det bare å vente å se.. Og håpe at riene blir sterkere og oftere :) Har termin om 13 dager så det er jo ikke så lenge igjen uansett :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er spennende! Følger veldig med på dere som jeg registrerer har rier osv.. ikke så mange ukene til jeg skal til pers. Lykke til da, håper det går raskt:o)

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

åhhh så gøy for deg....håper du får en fin fødsel=)

Lykke til

Skrevet

Tusen takk jenter :)

Skrevet

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er DRITT MISUNNELIG!!!!!!!

Men kjempe morro for deg da at du er i gang :-D

Ikke lenge igjen nå så er det overstått, håperhåperhåper at det blirmin tur også snart..

Skrevet

Skjønner hvordan du har det randi.. vi har samme termin og jeg har begynt å se så mørkt på dette at eg teller ned mot overtidskontrollen.. tar aaalt anna som bonus..

men gratulere du som e i gang:) lykke til

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

må bare spørre dere her inne...(jeg vet at jeg maser mye inne på 3 trim)

men hvordan kjenner jeg om jeg har maserier eller om jeg er igång?

for jeg har haft mye "maserier" eller er ikke sikker men de er i vert fall ikke kynner.

men de kommer og går og de har de gjort nå i et par dager...

sitter her med det nå og blir bare gal snart...

Jeg har litt vondt når jeg får de sånn i kors ryggen og nere i magen.

Ska jeg bare vente og se om de blir vondere?

jeg er 35+2 idag.

vil ikke ringe føden før jeg vet om de er noe eller ikke.

Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar*
Skrevet

God fornøyelse ;)

Skrevet

Jeg har overtidskontroll på onsdag (dagen før termin faktisk) og har lite lyst og måtte møte opp på den.

Og fikk vell kansje litt for høye forhåpninger siden akupunktøren min var så sikker på at jeg ville føde i helga :-(

Jeg blir vell satt i gang 24 om det ikke har skjedd noe til da, da er jeg 7 dager over termin..

Skrevet

Åh så spennende! Har det ganske likt som deg om dagen, og dette var jo et koslig "svar" på det. Håper jeg også er igang..Lykke til!

Skrevet

Åååå lykke lykke til!!

Jeg er også litt glad, for idag har jeg hatt det man kaller maserier tror jeg! Akkurat som kynnere, men var mye vondere. De kom jevlig i 2 timer, men det var alt fra 7 til 12 minutter igjennom hvert. Så ga det seg............. Men kanskje noe vil skje snart!

Og alle her inne, må kast dere over maskin og fortell at vannet har gått hvis noe akutt skulle skje, hehe :)

Skrevet

Masse lykke til!!! (din heldigris...)

Skrevet

Etter at du ringte til føden, gjorde jeg det også! Og jammen skal jeg ikke inn til en aldri så liten sjekk=) Jordmora jeg snakka med sa at det absolutt hørtes ut som modning, og ville derfor at jeg skulle komme inn å få sjekket det ut. Tenk om det har begynt da?? Men blir sååååå skuffa om ingenting har skjedd..Men slimproppen er bortevekk så hvem vet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...