Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 jeg har ikke fådd mensen,skulle hadd for to uker siden,har testet negativt i går.. men føler meg sånn mensøm i magen,og stikkinger i ene eggstokken.. er jeg bare sen da? elelr var det eggløsning jeg kjente i går? var bare så uvant,og føler emg litt "bloated" i magen.. og vondt i brystvortene.. synspunkter noen? jeg kan være alt fra 4 eller 2 uker eller to dager liksom.. sambo har vert litt vekke,så har god kontroll på når det kan ha evt. skjedd
Laybik Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Siden du testet negativt er du nok ikke gravid vil jeg tro. Men dersom mensen ikke kommer snart ville jeg tatt en ny test for å være sikker. De er tross alt ikke 100% sikre. Lykke til uansett hva du er:-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 takk takk!! nei,er nok ikke gravid,men bare så rart at mens uteblir,har alltid vert reglemessig på timen nesten..
Laybik Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Da bør du kanskje ringe legen hvis det ikke skjer noe snart. Sannsynligvis er alt akkurat som det skal, men det er jo greit å være på den sikre siden:-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 ja,venter ei elelr to uekr til og tester igjen,og så kontakter jeg legen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå