2SmåTroll Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 har følt meg nå helt fin i to dager. ikke vondt etter ks som ble tatt for ca 5 uker siden. Men gjorde vist litt for mye i går, tunge løft og jeg klarer jo ikke slappe av. Så i dag er det vondt igjen buhu.. synes skikkelig synd på meg selv nå, så jeg kjøpte meg sombreros som jeg skal kose meg med i kveld sammen med en god film. Akkurat som jeg trenger mer over den breie ræva mi..
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Huff da, vi er litt flinke til å overvurdere oss selv av og til. Slapp av og i kveld og kos deg med filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå