Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har følt meg nå helt fin i to dager. ikke vondt etter ks som ble tatt for ca 5 uker siden. Men gjorde vist litt for mye i går, tunge løft og jeg klarer jo ikke slappe av. Så i dag er det vondt igjen :( buhu.. synes skikkelig synd på meg selv nå, så jeg kjøpte meg sombreros som jeg skal kose meg med i kveld sammen med en god film. Akkurat som jeg trenger mer over den breie ræva mi.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, vi er litt flinke til å overvurdere oss selv av og til. Slapp av og i kveld og kos deg med filmen :)

Skrevet

takk takk, det skal jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...