Gå til innhold

sliten i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er liksom så sliten i magen fortiden.er i uke 26 nå.har følt meg så på topp noen uker men nå er det tungt igjen.våknet i natt men smerter tror det var luftsmerter,ga seg etterhvert.hadde masse kynnere mens det stod på.men er liksom stiv og øm i magen.synes det både presser oppover og nedover.

men virker som den lille har det bra sparker som bare det.får ta det som et tegn på at alt er bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler det også sånn. Uke 28, og hatt det slik noen uker. Skikkelig sliten i magen, hele veien rundt. Men når jeg ligger på siden er det mye bedre.

Håper det vil gi seg litt snart, at det kanskje er livmor og baby som har vokst noe voldsomt i det siste, så det kjennes stramt ut. At det blir bedre etter hvert, når magen blir vant til den nye størrelsen:) Min mage har poppet ut veldig bare i løpet av noen uker.

Alt er nok i den skjønneste orden:)

Skrevet

ja magen min har kanskje vokst mye den siste tiden.føler jeg ikke klarer å finne en avslappende stilling.men har hatt veldig vondt i hodet i det siste også.tror nok det kommer fra stiv rygg og nakke.våkner opp og legger meg med hodepine.det gjør en vel ekstra sliten og.men magen har vært kranglete det siste.luft eller oppblåst eller hva den er .jammen ikke sikker.

den blir vel kanskje øm og sliten av det.

føler meg iallefall tom for energi

Skrevet

Kjenner til følelsen, jeg er i uke 28 nå, har hatt det sånn to-tre uker. Begynner bak på ryggen og går hele veien rundt, og helt opp til under brystene. Babyen er veldig aktiv så er nok ikke noe galt med henne. Mulig derfor jeg blir så sliten i magen også, fordi hun begynner å ta stor plass, samtidig som hun sparker og dytter alle veier. Av og til blir magen helt hard, dette er nok sikkert kynnere, mens andre ganger kjennes det ut som om babyen vokser fortere enn magen...hvis du skjønner. Akkurat som om huden strammes maksimalt. Vanskelig å finne noen gode liggestillinger, ligger jeg for lenge på ryggen sovner beina, og på sidene er bare ubahgelig, kjenner henne sparke og dulte langt opp etter sidene. Jeg har ikke akkurat vondt, men er ganske øm på innsiden.

Skrevet

Jeg merker at det går veldig opp og ned. Magen er stram og vond en dag eller to, og så går det over en periode før det strekkes igjen.

Er i superform nå, men for to uker siden fikk jeg kynnere av ingenting. Trodde jeg skulle sprekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...