tiny med 3 små:) Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 er ca 19 uker på vei, har 2 barn fra før. har ikke lyst til å ha sex i det hele tatt, sambo er skikkelig frustrert.... han maser å maser.... blir skikkelig sur når jeg sier at jeg ikke har lyst.... når jeg gikk gravid med de andre 2 så var jeg sexavhengig.... er det bare meg som sliter med dette....? hva skal jeg gjøre?
Endelig-mamma Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg er i samme båt jeg. Men jeg har sinnsykt vondt i bekken, knær og lyske pga bekkenløsning og vann i kroppen, så det kan nok ha litt med saken å gjøre. Har tatt meg fri fra jobben i dag i håp om å være litt mer opplagt til kvelden
tiny med 3 små:) Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 godt å høre at det ikke bare er meg.... men jeg har lissom ingenting å skylde på, er i toppform:) blir bare kvalm å uvell når det i det hele tatt blir snakk om sex. er jeg unormal?
2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Da er vi enda flere. Det frister ikke hær i det hele tatt. men er plaget mye av sopp infeksjon også da. men lysten er ikke til stede.
Billefrøken Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har heller liten sexlyst om dagen. Hadde 1 mnd midt i svangerskapet som jeg virkelig hadde lyst på sex, men det er borte igjen nå. Vi stryker og koser mye fordet:)
tiny med 3 små:) Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 godt å høre at det ikke er bare meg som sliter med sex-lysten..... hva kan vi gjøre....? synes jo så synd på sambo som ikke har fått sex på over 1 mnd nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå