Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 jeg var på overtidskontroll nå sist 12 dager over termin. tok ctg måling, ultralyd ble sjekket og fikk modningsakkupunktur.. Ble så sendt hjem om beskjed å komme tilbake 14 dager over om ingenting skjedde av seg selv.. det gjorde det selvfølgelig ikke.. og jeg måtte inn for igangsetting.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Får håpe det setter i gang av seg selv da! Er myyye bedre med fødsel som setter igang naturlig enn å bli satt igang!
saratussen Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 ja får håpe, gikk over tiden sist oxo men ikke så lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå