Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Prøver meg med et lite innlegg her siden jeg har fått så mange gode svar på rare ting før. Har kjøpt meg to fine ammetopper på røykskadde salg etter brann og lurer nå på hvordan jeg kan få vasket/behandlet disse for å få vekk lukten? Er det noen som har noen gode tips?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Bruk ekstra skyllemiddel når du vasker dem;)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Oi, er det virkelig så lite som skal til? Det skal jeg jo alltids klare å få til;) hehe.. Noen andre med erfaring av slik lukt i klær?
tika81 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Min mamma bruker å ha gardinene som ikke er blitt skitne i tørketrommelen for da å ta vekk røyklukt og kattehår. Hun har ikke katt selv men får en gang i blandt besøk av nabokatta:) D e når klærne e tørr altså E væll verd ett forsøk:)
tika81 Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 E da vanlig sigarett røyklukt. Ikke sikker på om d virke på anna røyk.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2008 God ide;) Takket være deg kom jeg på at tørketrommelselgeren sa noe om lukt i tøy og tørketrommel! Får ta en titt i bruksanvisningen og se om det står noe. Har helst ikke lyst til at de skal krympe allverdens, har vært litt uheldig med andre klær i tørketrommel men de har vært våte da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå