Gå til innhold

Huff, det kom blod i dag;(


Feb09

Anbefalte innlegg

Jeg er bare super bekymra nå. I morges kom det friskt blod når jeg var på do. Ikke mye, men nok til at jeg ble veldig bekymra. Har ikke blødd særlig mye idag, men kan det være en start på en abort? Jeg ringte legevakta, men de sa jeg bare skulle ta det med ro idag, og hvis det ble mer blod og magesmerter skulle jeg ringe igjen. Har jo lest at det kan være normalt å blø litt ,men det er bare så ekkelt..Er i uke 9 nå. Andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde også noen ganger når jeg var på do, men så lenge blodet var frisk og jeg ikke hadde vondt noen steder så er det veldig normalt.

Er nå i uke ti, det er vel to uker siden sist gang det skjedde. Men det er aldri noe gøy.

Man skal ta det med ro og ikke løfte tungt, så går det nok veldig bra.

 

Lykke til videre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har blødd mange dager litt og noen dager masse.. Vært på legevakten og KK 2 ganger men alt er bra med fosteret selv om jeg blør i strie strømmer. Det er ekkelt og ubehagelig dog veldig normalt frem til uke 12-14 noen lenger også. For meg har det vært beroligende med UL, men jeg tror de har gjort det fordi jeg har hatt mye smerter i magen samtidig.

Håper du klarer å slappe av og ikke bekymre deg for mye.. Det er om det er MYE blod med klumper det kan være slutt...

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...