Bassen&Spira <3 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Noen andre som har vært på gynekologisk poliklinikk?? Er det jordmor som utfører denne?? hva skjer der???
Bic&Bac Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Kommer vel an på hva som er grunnen til at du skal dit... ?
Bassen&Spira <3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 vet egentlig ikke helt.. var hos legen min for tre uker siden så skulle hun henvise meg videre til en såkalt tidlig ultralyd, men har ikke fått time før om en måned... så da er jeg mest 4 måneder på vei.. skjønner ikke helt jeg.. kanskje jeg ikke er så langt på vei.
Bic&Bac Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Fikk du ikke vite hvorfor du skulle på tidlig ultralyd???? Så merkelig da. Det er nok enten jordmor eller gynekolog som skal ha kontrollen.
Bassen&Spira <3 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 grunnen tror jeg var fordi jeg sa at jeg hadde så uregelmessig mens så visste liksom ikke helt når jeg ble gravid, så legen sa vi skulle gå ut fra siste mens som da var ni uker siden så skulle jeg få en tidlig ultralyd for å finne det ut... men er tåli lei av å vente på bekreftelsen.. tror liksom ikke jeg er gravid før jeg får sett det selv.. Har tatt 4 positive tester =) så jeg er nok det.. men syntes det er så rart at jeg er så heldig.. tenkte å ringe på mandag å høre om mulighet for å få time før.. vil gjerne fortelle det til venner og faamilie, og ikke vente en måned til...... SUKK!!!!
Bic&Bac Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 ok, ja ved usikker termin er det vanlig å få tidlig ul. Men merkelig at du får det så sent da. Ta en telefon på mandag, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå