kaos83 Skrevet 12. juli 2008 #26 Skrevet 12. juli 2008 haha det jeg følte er at han syns du er litt smågal... han ler litt av deg men ikke sånn nedlatende heller;)... tror ikke han tror på noe som har med klarsynthet å gjøre, og han syns nok du er en raring men kanskje en nlitt søt raring som han ikke skjønner seg helt på.. kan det stemme??? , jeg sover ikke om natten lengre eller om dagen for den slags skyld så kan hende jeg er helt på jordet... jeg er mest nervøs fordi jeg er redd noe er galt, og om det er to så må vi jo flytte og sånn.. for all del er veldig glad for det jeg får uansett men.. er litt redd. dessuten har jeg kranglet med sambo iag, syns han viste en side av seg selv jeg ikke har sett før, og ikke likte.. og vet ikke helt om det bare er mine hormoner som er gal eller om det er han som har vært en skikkelig RÆV.. hehe ser du noe om huskjøp på ossda?
Kristine_88 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #27 Skrevet 12. juli 2008 Snupp ja, jeg vet.. jeg trykka litt fort.. ja, juli.. hmm... det var merkelig.. har du kanskje ul rundt da? de datoene kom sånn tydlig opp.. eller kanskje... jeg ble usikker.. beklager.. trur du vil få i juli =S håper jeg tar feil da egentlig.. noe er det hvertfall.. dt trur jeg...
Kristine_88 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #28 Skrevet 12. juli 2008 fomle med lykkeliten i magen:) ja, kan nok stemme at han syns det ja.. hmm..ja, nei.. jeg aner ikke=P prøver bare å få litt kontakt jeg da.. hehe.. trur han mest er litt redd han også.. bare snakk med han du..rolig, så går det nok bra :) trur dere muligens flytter ja nå begynnr jeg å bli sliten i hue osv.. hehe..
*09baby* Skrevet 12. juli 2008 #29 Skrevet 12. juli 2008 hei, klarte ikke telle hvor mange du hadde spådd her, så jeg prøver meg jeg:) lurer på når jeg blir gravid? og om svangerskapet går bra... jeg er f. 02.01.87 og sambo er f. 09.06.83 håper du kan svare oss:)
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. juli 2008 #30 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Får du opp kjønn på lillegull? Når kommer h*n? Termin 4 aug. Får du opp noe ang barnefar, og forholdet til lillegull? Vi er ikke sammen, han snakker om å flytte til tr.heim, sier det er for å være sammen med dattera si mere, men jeg har en følelse av at det er pga at han har fått seg ny dame? Håper bare han stiller opp for lillegull og at de får ett godt forhold...
Kristine_88 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #31 Skrevet 12. juli 2008 AK, gravid for første gang! Trur lillegullet ditt kommer litt seinere enn beregnet, og at han kommer til å være litt større en gjennomsnitte :) Jeg trur barnefaren gleder og gruer seg nå og når babyen har kommet er han litt usikker for han vil gjerne bidra, stelle og ordne men han er usikker på hvor mye han kan gjøre det fordi han vil ikke fornærme deg.. Han vil ikke ta i for mye fordi han vet hvor stort følelsesmessig det er når en mor får et barn.. hvis du skjønner? har han sett noen miste et barn? eller? han er rett og slett redd for å såret så han blir forsiktig.. de får nok et godt forhold ja.. trur han er en veldig åpen og følelsesmessig person? Lykke til!
Kristine_88 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #32 Skrevet 12. juli 2008 *vilhababy* trur du blir gravid i august jeg.. :) trur nok det går bra da.. =D
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. juli 2008 #33 Skrevet 12. juli 2008 Han er nok en følsom sjel, men han stikker av isteden for å si ting som de er... konfliktsky... skjønner ikke at det blir 100 ganger verre av at han ikke snakker til meg om hvordan det er, for når han "flykter" tror jeg at han ikke bryr seg, og det er en grusom følelse... Han gikk fra meg i uke 12... så det har vært tøfft, men vil som sagt at de skal få ett godt forhold selv om jeg og barnefar ikke har d.. får du opp noe ang om han har funnet ny dame og det er derfor han vil til tr.hrim, eller er det realitet i at han må flytte dit for å få dattera si 50%? Han har ikke opplevd at neon har mistet ett barn, men han er veeeldig glad i barn, har tar seg godt av dattera si som er 3 nå... godt for meg å vite oppi alt dette igrunn... Blir bare så lei av at han ikke kan si ting som de er, slik at jeg vet hva jeg har å forholde meg til... får jo uansett vite før el siden at han har fått ny dame, mye verre at "alle" vet d utenom meg.... Blir spennende å se ang lillegull, har en mage som vokser etter nornalen, så håper h*n ikke blir så veldig stor. Får du frem kjønn? termin 4 aug
Kristine_88 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #34 Skrevet 12. juli 2008 Ja, trur det blir gutt :) Ja, jeg trur han vil ha mer omsorg for dattern sin.. Men han er nok litt forvirret.. jeg føler han ikke helt vet hva han vil og at den eneste som tar han i mot på en måte uten konflikt er dattra, så da gjør han det. men han er jo glad i henen for det.. og denne damen.. ja, jeg trur han rota med ei, men det var ikke noe mer enn det fra hans side.. er bare hu som ikke helt har forstått tegninga.. det var jo bare den ene gangen for han.. men hu henger litt på han da.. og det syns han ikke noe om.. han liker deg veldig godt men han er redd for å såre, si noe feil så du skal bli sur på han.. jeg trur dere kan finne ut av ting bare du er rolig med han og snakker med han men trur det vil ta laaaang tid egentlig..hvertfall slik jeg ser det... han må bli trygg.. kan ha noe med at han må vite og kunne stole på at du ikke sier ting videre. og det vil han gjøre etterhvert.. :)
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. juli 2008 #35 Skrevet 12. juli 2008 hehe, ja, jeg tror du har veldig rett i dette.. men jeg blir liksom så sint fordi jeg må dra alt uttav han, ordne opp i alt, tenke for oss begge... det var jo han som stakk, uten å gi meg forklaring på noe...og jeg sitter her med ett kjempe stort sår som bruker så lang tid på å lege... Må liksom sørge over han, og på familien som ikke blir osv...det er ikke barebare å bli forlatt når man er gravid... traumatisk igrunn... han kunne jo bare ha snakket med meg, slik at jeg hadde kommet meg fortere videre... sitter her etter 6 mnd og forstår ingenting? hvorfor skal jeg ta hensyn til han når han ikke tar hnsyn til meg? irriterende!! Men jeg skal prøve, for lillegull sin del... ååå, men så har jeg prøvd maange ganger, og han svikter gang på gang... ( ikke ift til at vi skal bli sammen o.l. det er ikke aktuellt for noen av oss) håper det blir enklere å forholde seg til han når graviditeten er ferdig og noen av hormonene forsvinner, for de gjør det ikke enklere akkurat. huff, litt godt å få blåse litt ut...
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. juli 2008 #36 Skrevet 12. juli 2008 Får du foressten opp noe ang flytting på barnefar? BLir han boende der evt lenge?
Kristine_88 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #37 Skrevet 12. juli 2008 AK, gravid for første gang! Ja, bare blås det ut du =D Er sunt det!! Trur kanskje han har litt dårlig samvittighet ovenfor dette.. jeg og samboeren min har også slitt med dette med kommunikasjon.. han er nok litt konfliktsky men trur samtidig han er blitt bedre nå i det siste.. jeg vet ikke om du trur på bønner.. men du kan få en bønn av meg, den er på engelsk, men det funker for meg og samboern =D be den 1 gang om dagen mens du tenker på barnefaren... PRAYER FOR HEALING OF RELATIONSHIPS "Saint Jude, we have problems in our relationship. Beg Almighty God to give us the light to see ourselves and each other as we really are. Help us to grow daily in self-knowledge and mutual love, while at the same time developing our potential to love and be loved. Help us, Saint Jude, to see and root out every manifestation of selfishness, vanity, and childish self-seeking -- those hidden enemies of love and maturity. Show us that by learning to love and being filled with love, we may complement and nurture each other as we share our lives together." Sånn passe bra norsk: (Har brukt en elektronisk oversettelse på nette,blir ikke like bra,hehe) Bønn helbredelsen av forhold 'Saint Jude, vi har problemer i vårt forhold. BEG Allmektige Gud å gi oss lys til å se oss selv og hverandre som vi virkelig er. Hjelp oss å vokse daglig i selv-kunnskap og gjensidig kjærlighet, mens den på samme tid å utvikle vårt potensial til å elske og bli elsket. Hjelp oss, Saint Jude, for å se og utrydde enhver manifestasjon av Egoisme, forfengelighet, barnslig og egoistisk - de skjulte fiender av kjærlighet og modenhet. Vis oss at ved å lære å elske og bli fylt med kjærlighet, kan vi utfylle og skape hverandre som vi deler våre liv sammen. '
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #38 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Vil jeg bli gravid snart? Ser du om noe er galt med meg siden vi har prøvd lenge og ikke får det til? f 260586
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. juli 2008 #39 Skrevet 12. juli 2008 Må man tro på Gud for å kunne bruke denne bønnen? Det er ikke en bønn for at vi skal bli sammen igjen, for det vil jeg ikke! Men skader ikke å få bedre kommunikasjon. ikke lett dette med kommunikasjon for alle, får håpe d blir bedre... Får du foressten opp noe ang flytting på barnefar? BLir han boende i tr.heim om han flytter dit evt lenge?
*09baby* Skrevet 12. juli 2008 #40 Skrevet 12. juli 2008 jeg er kanskje litt tett, men er det i august at den blir unnfanget, eller da vi finner ut av det? kan du se om det går bra med meg og sambo også?
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. juli 2008 #42 Skrevet 12. juli 2008 da tar jeg og lillegull kveld. tuuusentakk for alle svar!! nattaklem og spark fra oss!
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 14. juli 2008 #45 Skrevet 14. juli 2008 Kan du prøve å spå meg også??? Når føder jeg i forhold til terminen min??? født 18.08.85
Kristine_88 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #46 Skrevet 14. juli 2008 AK, gravid for første gang! (svarer bare deg på denne tråden, greit å avslutte samtalen) Nei, man må jo ikke tru på Gud for å lese den.. Men det er klart at om man trur så virker det sterkere.. Du kan jo bare be om å få bedre kommunikasjon med din x... :) alle monner drar!! vet ikke hvordan det blir med flyttinga, trur kanskje han vil flytte også komme tilbake om et par år...
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 14. juli 2008 #47 Skrevet 14. juli 2008 Ok, takk igjen for svar!! bli spennende å se...
Mamma 08-Lillegull juli 12 <3 Skrevet 14. juli 2008 #48 Skrevet 14. juli 2008 hei, jeg er ei jente født 12.09.84 og er i uke 36 og termin er 11 august. jeg plages sånn me bekkenløsning og det gjør meg helt utmattet :-( jeg går heletiden rundt og er trøtt, sliten og lei av de smærtene.... er my deprimert pga det oxo :-( hadde menssmærter i dagtidlig fra kl 0700 oxo. ikke overvondt,men ubehagelig!! kan du se om jeg føder tidliger enn termindato ? vil så gjerne gjøre hva som helst for å få han ut no!!!! jeg klarer snart ikke å holde ut nå mer..... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå