Gå til innhold

Må smile litt av mannen min:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld var vi en tur i byen for å møte noen kollegaer av mannen min som er fra en annen kant av landet og hadde tatt seg en tur hit for det er festival i byen. Da vi skulle dra hjem litt etter midnatt, gikk vi en tur innom kebabsjappa for litt nattmat,og det første mannen min gjør er å rope på han ene som jobber der: ALI! Vet du hva jeg skal bli PAPPA!!! Jeg ble litt flau for jeg er ikke mer enn i 10 uke,og er redd det skal gå galt, men mannen min er så stolt.

Og da vi gikk gjennom gågata på vei til bilen ropte han ut igjen:JEG SKAL BLI PAPPA JEG! Han var jo litt småfull og folk titta litt rart på oss trur jeg men må jo smile av han, han gleder seg så ille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må være deilig å ha en mann som viser så stor entusiasme, er nok mange som misunner deg det :o)

Skrevet

Og dere skal vite de blir bare søtere! Med 6 dager til termin, så har vi vært sammen med en gjeng venner og grillet i kveld. Og sambo skryter av meg, og av at han skal bli pappa. Klapper meg på magen og viser at han gleder seg. Blir helt sjarmert jeg :-) Han blir en fin pappa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...