momaja 8+6 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 I går kveld var vi en tur i byen for å møte noen kollegaer av mannen min som er fra en annen kant av landet og hadde tatt seg en tur hit for det er festival i byen. Da vi skulle dra hjem litt etter midnatt, gikk vi en tur innom kebabsjappa for litt nattmat,og det første mannen min gjør er å rope på han ene som jobber der: ALI! Vet du hva jeg skal bli PAPPA!!! Jeg ble litt flau for jeg er ikke mer enn i 10 uke,og er redd det skal gå galt, men mannen min er så stolt. Og da vi gikk gjennom gågata på vei til bilen ropte han ut igjen:JEG SKAL BLI PAPPA JEG! Han var jo litt småfull og folk titta litt rart på oss trur jeg men må jo smile av han, han gleder seg så ille!
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 må være deilig å ha en mann som viser så stor entusiasme, er nok mange som misunner deg det )
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Og dere skal vite de blir bare søtere! Med 6 dager til termin, så har vi vært sammen med en gjeng venner og grillet i kveld. Og sambo skryter av meg, og av at han skal bli pappa. Klapper meg på magen og viser at han gleder seg. Blir helt sjarmert jeg :-) Han blir en fin pappa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå