Trulte76 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 I går og idag så har jeg kjent mye kynnere..på en 1 time kan magen ha stremt seg 3 ganger mesnt jeg sitter i ro. Jeg får lett kynnere når jeg reiser meg og bøyer meg osv..hatt det lenge. Men nå tenkte jeg på kynnere som kommer når man er i ro. Hele går kjente jeg mye kynnere menst jeg bare satt her foran laptoppen (har den på fanget) Nå på en halvtime har jeg nok hatt 3 kynnere. Er det mye til å være bare 33+4? Når jeg sitter kjenner jeg den kommer..så strmmer seg..får jeg det når jeg styrer reiser meg opp, går og bøyer meg, blir den bare hard og ubehagelig. Hvor ofte har dere kynnere som er omtrent like langt på vei? Er 6 år siden sist jeg var gravid så jeg aner ikke hvordan dette var. Kanskje jeg har styret for mye de siste dagene? Igår var jeg på kontroll, så shoppa litt til babyen, monterte stellebordet (mannen er på sjøen nå i 5uker!!), vasket opp alt va klær, ordnet til osv..kanskje det som gjør at jeg har fått så mye kynnere?
C@milla *EMIL* Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har akkurat maken..la inn et innlegg idag om det er pga at jeg falt tidligere denne uka eller noe.. har ikke hatt så mye som nå, og får de når jeg sitter i ro... Er 34+1 idag.
Trulte76 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 vi er ikke så langt unna hverandre i termin. Så kanskje det er normalt å ha så mye?
C@milla *EMIL* Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg vet ivertfall at både min mor og min søster også har hatt mye kynnere, så trøster meg med det. Så lenge de ikke er vonde bryr jeg meg ikke veldig. Men om det tar helt av, får jeg heller ringe å snakke med de på føden:o) Ikke aktuelt enda.
Trulte76 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 det kan godt komme såpass med kynnere som gjør meg moden og kommer i fødsel 2 uker før terminen..lov å håpe hehe Begynner å bli litt utålmodig, men han får være der i 5 uker til ja...
Makko med to små gutter Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Begynte med mye kynnere i uke 33 (5-6 i timen). Pratet med både jm og lege og fikk streng beskjed om å ligge mest mulig til jeg passerte uke 34. Er noe bedre nå tror jeg (mulig jeg bare har vent meg til det?) og er i litt mer aktivitet igjen...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Jeg tenkte bare nevne at jeg er 39+4 i dag, og vet faktisk ikke hva en kynner er! Jo, i teorien, men kan ikke si med hånden på hjertet at jeg vet om at jeg har hatt de selv! Det har jeg helt sikkert, bare at jeg ikke kjenner dem. Så vi er alle forskjellige.
Trulte76 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2008 hm så du fikk beskjed om å ta det med ro til du har passert uke 34. Kanskje fordi jeg har styret sånn de siste dagene jeg har fått så mange da? Men jeg er alene med 2 unger og kan ikke ligge i ro unasett..mannen er på sjøen og blir vekke til 2 uker før terminen. Jeg får høre når jeg skal på kontroll på torsdag hva som er vanlig ang kynnere. Går hver uke på sykehuset pga svnagerskapdiabetes.
jente Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Hei,, Enkelte dager kan jeg og ha det slik, magen strammer seg ofte,, Det synes jeg den har gjort mer og mer i det siste,, Nå er jeg 33 + 3 dager på vei,, Det er vel livmoren som gjør seg klar.. Jeg har to barn fra før av en på 10 pg en på 6,5 år og jeg heller husker ikke helt hva som er "normalt" eller ei,,,
Trulte76 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2008 nesten like gamle barn vi da, jenta mi minte er 6,5 fyller sju i des. og ho eldste er 9,5 fyler 10 i mars. Så blir en del år siden sist ja. Husker jeg hadde mye mere kynnere med nr 2 enn med 1, men husker ikke når det begynte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå