Gå til innhold

Hva i all verden!......

Anbefalte innlegg

Skrevet

..skal jeg finne på i dag??

Er helt alene denne helgen, mannen og gutta er på hytta. Vi bor nesten 4 mil unna byen, så bytur blir det ikke. Gidder ikke så mye heller, er høygravid og plages med BL, har nå sett tv og surfet siden i går kl 6, kun avløst av spising og lesing og soving... alle andre er på ferie, ute er det vaaaarmt.. har kjøpt sånn ansiktsmasker og diverse, men et døgn med egenpleie kan jo og bli kjedelig... noen forslag??

Tror dette må være tidenes luksusproblem :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

rydd og vask ut kjoeleskapet. og resten av kjoekkenet. vask og rydd steder du vanligvis ikke rekker. sorter klaer ogsko, stryk klaer.

Skrevet

* du kan bake boller eller kanelsnurre e.l - da kan du prøvesmake 1 eller 3 iløpet av dagen, også overrasker du gutta med resten.

* Du kan sortere og sette bilder inn i album. (det er en koselig jobb, men her i huset blir det aldri gjort)

* evt. om du har bildene på digitalkamera eller pc kan du lage nettalbum/kalender osv på f.eks fotoknudsen. Kjempefine julegaver.

* du kan sette på yndlingsfilmen din og bare nyte friheten, og ha tid til og ikke gjøre noen ting.

Skrevet

Du kan få låne min veldig aktive sønn på 2 år. Jeg er også høygravid med bl og alene med lillegutt. Har mest lyst til å sove, men han har bestemt seg for at i dag skal IKKE han sove. Så vær så god, du kan få låne han....hehe

Skrevet

- Bake kaker til å ha i fryseren. Kjekt å ha etter fødsel når det kommer gjester.

- Lage opp middag til etter fødsel om ikke mannen din er flink til å lage det da. Greit for de dagene du er ekstra sliten.

- Ta fotbad, deilig for tunge ben under graviditeten.

- Strikke noe til babyen.

- Lese ett blad

- Brette klær

- Se gjennom babyklærne

- Gå en sakte tur

Det var det jeg kom på i farten.

Deilig å ha litt tid for seg selv.

Mannen min tok med seg eldste jenta til foreldrene sine i dag og kommer hjem i ettermiddag. Så da har jeg bare lillepia å ta meg av. Deilig.

Skrevet

hehe, takk!! sendt bort min egen to-åring, og nå føler jeg at jeg har for mye tid til overs... merkelig ;)

Gleder meg til energien kommer tilbake, og det går an å BØYE seg! huhei ja...

Takk for fine forslag da :o) Jeg må rett og slett bare prøve å gjøre som jeg vil da... føles helt rart! :)

Skrevet

ja kanskje bake noe? det liker jeg :) får prøve å gå litt, så kan jeg forsvare etterpå at jeg sitter inne når det er tålelig pent vær...*puh, varmt...* :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...