Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Bringebærkapsler og fødselsforberedelse-olje.. Alt skal prøves for å få en greit fødsel;) Er verdt og prøve synes jeg i hvertfall! Har hørt masse skryt om det. Noen flere som tar dette?
C@milla *EMIL* Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 prøver å huske å smøre med olja jeg:o) tror ikke jeg har helt teken på det enda.. men smører nå;o)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 Hehe, følte meg rimelig lur da jeg satt og smurte meg etter jeg hadde dusja i går.. Fikk ikke helt teken på det jeg heller, men det kommer nok;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå