Gå til innhold

Hvor mange søskenbarn har barnet/barna deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daniel har 5 søskenbarn + 1 på vei på min side.

Barnefars familie: 0.

Samboers familie: 3+1 på vei.

Han har mest kontakt med samboers familie....

Skrevet

4 stk. Men, bare lille niesen min på 4 år som er på hans alder. De andre er store, 17 og 21.

Skrevet

mine to har en på far siden og 4 på morsiden

den i magen har en annen far så han får kun søskenbarn på min side 4stk

Men min søster har nå fått en type med 2 unger, så de får 2 bonus søskenbarn i tilegg da :)

Min stesønn har ingen søskenbarn, så han får vel 4 bonus søskenbarn han da hehe..

invikla familie hehe

Skrevet

Ingen. Men håper at svigersøster snart får "overtalt" mannen sin..;)

Skrevet

Store forskjeller, ja.

Vi har i grunn liten familie, så moro at lillegutt har så mange kusiner og fettere :o)

Skrevet

Sønnen min har 15 søskenbarn.. (stor familie).. Jeg har jo 39 søskenbarn.. hehe..

Skrevet

jeg var først ute med å få barn på min side, så ingen søskenbarn på mor siden, men 4 + 1 på vei på farsiden:)

Skrevet

Storesøster har én fetter, lillebror har ingen søskenbarn:-s

Skrevet

ingen fåreløpig!!

siden både meg og mannen har yngre søsken...=)

Skrevet

På min side: 24

På hans side: 4

Skrevet

Foreløpig har han 1 kusine og 1 fetter, men det kommer nok flere. Søstra til sambo er ikke mer enn 13 år, så hun får vente litt med å få barn : )

Skrevet

Ingen forløpig, de første til å få barn i familien. tror det tar en stund før det kommer noen og..... Men jeg har 16 da, om det teller....

Skrevet

Ingen stakkar... Blir nok noen år til hun får også:(

Skrevet

Venter nr tre selv og barna mine har 3 søskenbarn på faren sin side, og 5 søskenbarn på min side. Så 8 til sammen. På min side av fam er det gansge tett alder på søskenbarna så er veldig kjekt:)

Skrevet

8,men kommer nok flere..

Skrevet

Ingen foreløpig.....Sambo har ingen søsken, så blir ingen fra den kanten. Broren min skal visst ikke ha barn, så vi satser hardt på lillesøsteren min her ;-) Hun er foreløpig bare 20 år da, så hun får lov til å vente litt før vi begynner å mase etter søskenbarn;-)

Veldig stor kontrast til meg selv - kommer fra 2 store familier og har faktisk 42 søskenbarn;-)

Skrevet

bare ett foreløpig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...