Gå til innhold

Kan noen av dere anbefale et bra stellebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har store problemer med å finne et praktisk, solid og ikke så veldig dyrt stellebord, synes det er mye dårlig på markedet..

Noen som har noen varme anbefalinger??

Vil ha et hvor man står rett ovenfor barnet og ikke på siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt det billige på ikea, og kjøpt 4stk bokser som jeg skal feste i hyllene. Dermed får jeg 4 skuffer og en hylle... Har ikke prøvd det ennå da...

Skrevet

Jeg har kjøppt en vanlig hvit kommode på skeidar som var 50 cm dyp, virker veldig solid og kostet 800 kr. Kjøpt sklimatte til å ha under stellemadrassen, veldig fornøyd. :)

Skrevet

Jeg kjøpte ett helt vanlig stellebord på Skeidar, til 800. To store rom under, med plass til bleier og alt det der. Badebalje fant jeg på IKEA til 79.... Super fornøyd. Har to på 3 og 5 som også stellebordet tåler...

Skrevet

Vi har også kjøpt en vanlig kommode. Synes det er vvanvittig dårlig kvalitet på de stellekommodene. Har som AK, gravid for første gang over her ei stellematte med sklimatte under. Tror det blir genialt.

Skrevet

http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&venstreMenyPortlet_actionOverride=%2Fportlets%2FvenstreMeny%2FshowProductGroup&_windowLabel=venstreMenyPortlet&venstreMenyPortletmenu_expand=4&venstreMenyPortletproduct_group_id=45&venstreMenyPortletmenu_select=Barneartikler&_pageLabel=page_varekatalog

mulig den linken ikke går, men sebastian stellebord på Skeidar til 799kr bestilte jeg. Er bare hyller under. VAr å kjøpte det i går så hadde jeg korger under hyllene.

Var overasket hvor brede hyllene var for det hadde jeg forventet var smalere. Jeg har satt det slik at jeg står ovenfor banret og ikke på siden:) Monterte det i går og ordnet til og jeg er iallefall fornøyd :)

Skrevet

Jeg har kjøpt Frederik stellebord på Jysk til 1000,-.

Det er i hvit folie, 72 cm bredt og 64 cm dypt, en kan altså stelle barnet mot seg.

Det har en åpen hylle under stellebenken, samt 3 skuffer under der igjen. På "baksiden" er det hyller hvor du kan gjemme unna ekstra pakker bleier osv.

Har ikke fått prøvd det enda da, men det virker både solid og praktisk. Ikke verst til å være Jysk, med andre ord =)

Skrevet

NOen som veit hvorfor alle er 70+ brede? ALLE vi har sett på er fra 72 -76 cm.... Typisk nok har vi kun plass til 70 cm på badet! Arg. derfor må vi modifisere stellebordet!

Skrevet

sniglar stellebord på ikea tror jeg er ganske smalt. Har bare sett det på nettsiden, så vet ikke hvor solid det er da. Kanskje noen andre som har brukt det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...