Gå til innhold

gravid på første pergokur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har blitt gravid første mnd med pergo???Håper,håper at det går an.jeg har nettopp begynt på dobbel dose pergo nå.Jeg ble gravid for 3 år siden på 6 mnd med pergo.Fikk en flott gutt da,så vet jo at pergo kan fungere flott.Men håper det kan gå raskere denne gangen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg går på min første pergo-kur nå jeg :) ikke dobbel foreløpig da men. skal ta blodprøver syklusdag 21,for å se om jeg må ha dobbel eller om det holder med kun en. skulle ønske det holdt med en og klaffet på første forsøk :)åååå jeg håper så veldig!er så spent altså. men en ting jeg lurer på. hvis man da får el ved hjelp ab pergo,og ikke blir gravid. får man tr helt sikkert etter den 28dagen da? harikke hatt mensen på ett år.kun ved hjelp av provera,så er liksom nesten fersk på dette med sykluser. hadde sånn ca regelmessig mens før jeg begynte på p-pillene for fire år siden,men etter jeg sluttet på de,kom den aldri tilbake. men men nok om det hehe

så hvis jeg da ikke får mensen etter den 28 dagen,da er det bare til å teste i vei??? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...