Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg tjuvstartet med testing, og strøk med glans. Ikke antydning til kryss. Men det skaper jo litt spenning i hverdagen, om ikke annet!

Fortsatt god ferie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt tjuvstarting er vel lov da =) Har du mange symptomer ?

God ferie !!

Skrevet

Isj og æsj, leste at tanta kom...

Da må vi slå følge videre:-)Det er jo koselig ihvertfall:-)

Jeg har nettopp kommet tilbake fra hytta, hvor jeg virkelig har kooost meg med litt rødvin i helgen! Det synes jeg at jeg fortjente!:-)

Jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av EL-tester og grav. tester på nettet, koster jo en formue på apoteket.(særlig når man kjøper ofte..:-))

Har tenkt på hva jeg kan gjøre annerledes denne perioden..? Har lest at sink til mannen skal være gunstig for svømmerne. Mener å huske at jeg prøvde dette ut sist gang, og da funket det jo:-)

Skrevet

Hehe... Etter noen pp forrige gang fulgte jeg til slutt kjerringrådet med å ta slimløsende hostesaft uka før EL. Ikke vet jeg om det var det som gjorde susen, men det klaffet i alle fall da. Så jeg får investere i en flaske solvipect på apoteket.

Apropos dyre tester: Du sier noe. Dyrt er det, og i tillegg merker jeg at jeg ser meg over skuldra etter kolleger og andre kjentfolk her i småbyen. Sist bodde jeg i Oslo, og hadde ikke det problemet. Hvor bestiller man sånt på nettet, da?

Nå skal jeg jammen ta meg et glass rødvin selv. Du skal se det hjelper, det også!

Skrevet

Beklager til både Troika og LaPaysanne for at dere er tilbake i klubben -måtte tantene holde seg unna neste måned!

Hvor mye Solvipect skal man ta pr dag for at det skal hjelpe? Jeg er på dag 9 i syklusen, og da er vel tiden inne for å prøve det skulle jeg tro?

Når det gjelder tester på nett kan dere prøve disse stedene:

http://www.billige-tester.no/

http://www.billige-teste.dk/

Jeg bestilte eggløsningstester fra Danmark forrige gang - de billigste av dem alle - kom raskt og greit i posten. For meg var ikke selve testingen noen suksess - det var mye styr og jeg var vel ikke desperat nok..

Kanskje jeg skal bestille et par grav.tester - hehe - det trenger man jo alltids i disse prøvetider :-)

Skrevet

Masse antioksidanter i rødvin, så det er jo så sunt!:-)

Jeg har også bestilt tidligere på http://www.billige-teste.dk/.

Veldig greit, kom kjapt og greit i posten.

Solvipect ja, herlighet det brukte jeg også sist det klaffet! Hadde jeg helt glemt. Jammen skal jeg også prøve dette igjen. Takk for at du minte meg på det:-)

Bella; jeg tok en eller to små sutter hver dag i ca. én uke før EL.

Ang. å bli gjenkjent; Det er veldig greit i Oslo at man er litt mer anonym, men må innrømme at jeg bytter på hvilket apotek jeg går til:-)

Snakkes!

Skrevet

Jeg tok vel dosen som står foreskrevet for voksne på hostesaft-flasken. 3-5 skjeer om dagen eller noe sånt.

Host, host...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...