LaPaysanne Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Da har jeg tjuvstartet med testing, og strøk med glans. Ikke antydning til kryss. Men det skaper jo litt spenning i hverdagen, om ikke annet! Fortsatt god ferie!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Litt tjuvstarting er vel lov da =) Har du mange symptomer ? God ferie !!
*Troika* Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Isj og æsj, leste at tanta kom... Da må vi slå følge videre:-)Det er jo koselig ihvertfall:-) Jeg har nettopp kommet tilbake fra hytta, hvor jeg virkelig har kooost meg med litt rødvin i helgen! Det synes jeg at jeg fortjente!:-) Jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av EL-tester og grav. tester på nettet, koster jo en formue på apoteket.(særlig når man kjøper ofte..:-)) Har tenkt på hva jeg kan gjøre annerledes denne perioden..? Har lest at sink til mannen skal være gunstig for svømmerne. Mener å huske at jeg prøvde dette ut sist gang, og da funket det jo:-)
LaPaysanne Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2008 Hehe... Etter noen pp forrige gang fulgte jeg til slutt kjerringrådet med å ta slimløsende hostesaft uka før EL. Ikke vet jeg om det var det som gjorde susen, men det klaffet i alle fall da. Så jeg får investere i en flaske solvipect på apoteket. Apropos dyre tester: Du sier noe. Dyrt er det, og i tillegg merker jeg at jeg ser meg over skuldra etter kolleger og andre kjentfolk her i småbyen. Sist bodde jeg i Oslo, og hadde ikke det problemet. Hvor bestiller man sånt på nettet, da? Nå skal jeg jammen ta meg et glass rødvin selv. Du skal se det hjelper, det også!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Beklager til både Troika og LaPaysanne for at dere er tilbake i klubben -måtte tantene holde seg unna neste måned! Hvor mye Solvipect skal man ta pr dag for at det skal hjelpe? Jeg er på dag 9 i syklusen, og da er vel tiden inne for å prøve det skulle jeg tro? Når det gjelder tester på nett kan dere prøve disse stedene: http://www.billige-tester.no/ http://www.billige-teste.dk/ Jeg bestilte eggløsningstester fra Danmark forrige gang - de billigste av dem alle - kom raskt og greit i posten. For meg var ikke selve testingen noen suksess - det var mye styr og jeg var vel ikke desperat nok.. Kanskje jeg skal bestille et par grav.tester - hehe - det trenger man jo alltids i disse prøvetider :-)
*Troika* Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Masse antioksidanter i rødvin, så det er jo så sunt!:-) Jeg har også bestilt tidligere på http://www.billige-teste.dk/. Veldig greit, kom kjapt og greit i posten. Solvipect ja, herlighet det brukte jeg også sist det klaffet! Hadde jeg helt glemt. Jammen skal jeg også prøve dette igjen. Takk for at du minte meg på det:-) Bella; jeg tok en eller to små sutter hver dag i ca. én uke før EL. Ang. å bli gjenkjent; Det er veldig greit i Oslo at man er litt mer anonym, men må innrømme at jeg bytter på hvilket apotek jeg går til:-) Snakkes!
LaPaysanne Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 Jeg tok vel dosen som står foreskrevet for voksne på hostesaft-flasken. 3-5 skjeer om dagen eller noe sånt. Host, host...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå