August jente Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 hei:) jeg lurer på hvordan kan man merke at hode er festet????
jente Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Det er det jordmor eller legen som kan si deg,,, Det tror jeg du ikke selv merker.. Legen min sa at når hodet har festet seg, vil barnet bli roligere...
August jente Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 vet de sier kjenner det men har en litt rar følese i skrittet at noe trenger på liksom hehe.. var ikke festet på siste kontroll men skal til jordmor til uken så hører vel da:)
jente Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jeg var også på kontroll i uken som var,, Men, hodet hadde ikke festet seg,, Så det skjer vel snart,,,
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Jeg mener på at jeg kjente når hodet festet seg. Fikk skikkelig nedpress, og hadde ganske vondt i lyskeområdet noen dager. I tillegg var det vondt fremme i lårene, og derfor litt ubehagelig å gå. Plutselig gikk alt dette over, og et par dager etter fikk jeg bekreftet at hodet hadde festet seg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå